"Enfrontamentos coas tropas napoleónicas" e historia da nosa cidade

Nesta mañá de luns o alumnado de 1º BAC  puido visualizar dende outra perspectiva algunhas zoas algo descoñecidas da nosa cidade.

Da man de Felipe Aira Pardo soubemos de múltiples detalles da historia monfortina: "1809: os franceses en Monforte" ten como obxectivo recordar os 3 asaltos sufridos na cidade por parte das tropas francesas. Con ese fío condutor, o noso guía foi desgranando episodios deses feitos históricos bastante descoñecidos para a poboación en xeral.

Tamén se fixo un percorrido polos lugares emblemáticos da zoa vella: rúas que coñeceron un esplendor hoxe perdido totalmente, restos da longa muralla derruídos... e todo salpicado con lendas, datos e detalles do noso pasado dignos de coñecer por un alumnado que viu hoxe Monforte dende outro punto de mira .