Excursión Final de Etapa a Roma do alumnado de 4º ESO

Dia 4, Sábado 23 de xuño:  Hoxe aproveitamos a mañá para dar un último paseo pola cidade e facer as correspondentes compras de agasallos e recordos da viaxe. Así, paseamos pola via Condotti, plaza de España, via del Corso... Despois trasladámonos ó aeroporto para coller o avión con destino Santiago, onde nos esperaba o autobús que nos levaría de volta a Monforte de Lemos. Unha fermosa viaxe e un recordo inesquecible para o noso alumnado e para nos mesmos.

DIA 3, Venres 22 de xuño: Hoxe despois dun copioso almorzo, comezamos as nosas visitas. Pola mañá estivemos en Campo di Fiori, palacio Farnese e despois paseamos polo popular barrio do Trastevere. Pola tarde, realizamos unha visita guiada ó coliseo e ó Foro Romano.

DIA 2, Xoves 21 de xuñoNo día de hoxe, pola mañá fixemos un percorrido a pe ata os xardíns de Villa Borghese. Despois visitamos o Castelo de San Angelo e pola tarde visitamos os museos vaticanos e a Capela Sixtina. Un día longo e cansado que rematou cun paseo nocturno para ver a Fontana de Trevi pola noite e disfrutar dun xeado na afamada Giolitti, a mellor xeadería de Roma.

DIA 1, Mércores 20 de xuño: Hoxe, no primeiro día de viaxe o alumnado tivo a oportunidade de coñecer a cidade de Roma percorrendo os lugares de interese nun bus con guía de fala hispana. Á tarde, despois do xantar, seguiron paseando pola cidade na compaña dos seus profes. Así, visitaron  a Fontana de Trevi, o Panteón, o monumento a Vittorio Enmanuelle... Un día longo e cansado, que rematará coa cea e un pequeno paseo cara ao hotel.

O alumnado de 4º ESO está desde o martes 19 ao domingo 24 de xuño na capital de Italia. Nesta entrada da páxina web iremos engadindo a información que envíen os profesores acompañantes: Manuel Sánchez Seco e Consuelo Rodríguez Prieto. Tamén iremos actualizando día a día o albúm de fotografías ao que se accede clickando na última imaxe desta entrada.

Álbum: Extraescolares -> Excursión Roma - 4º ESO