Temas Transversais

25 DE NOVEMBRO: DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Manuel Carrasco e Malú anímannos a deixar atrás a todas aquelas persoas que non merecen que os queiran. A ver que che parece a canción deste dúo:

8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Para conmemorar o Día Internacional da Muller propóñovos coñecer algo máis das mulleres que destacaron o longo da historia. Pincha aquí e descubrirás que desde o principio dos tempos algunhas mulleres lograron destacar nun mundo de homes.

Tamén che propoño unha clasificación, publicada en internet, das mulleres máis importantes da historia. Eu non estou moi dacordo con esta clasificación, consúltaa para ver se tes a mesma opinión ca min.

Se nos centramos no campo da ciencia, un ámbito tradiccionalmente masculino, levarédesvos unha grande sorpresa en canto descubrades a importancia das seus descubrimentos. Adicádelle uns minutos a coñecer as 10 MULLERES CIENTÍFICAS MÁIS IMPORTANTES DA HISTORIA.

E xa para rematar gustaríame que consultárades dúas páxinas web coas que descubriredes como as galegas tamén destacamos polos nosos méritos dende fai moitísimos anos:

- As mulleres galegas de hoxe e de onte.

- Álbum de mulleres.

Aquí tedes un flash moi curtiño que serve de homenaxe a tódalas mulleres do mundo.

30 DE XANEIRO: DÍA ESCOLAR POLA PAZ

Neste curso académico para conmemorar o Día Escolar polo Paz, desde o Departamento de Orientación, porpoñemos que vexades un video no que se explica como un grupo de persoas poden cambiar o mundo.

Los Cimientos para la Paz from nobeldelapaz on Vimeo.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O seguinte video pode axudarnos a reflexionar sobre este tema.

Bebe ten outra canción moi interesante que nos pode axudar a conmemorar o Día contra a violencia de Xénero:

8 DE MARZO - DÍA DA MULLER TRABALLADORA

A igualdade entre homes e mulleres é algo polo que se leva loitando moitos anos ¿Como vai ese dereito hoxe en día?

MUJER FLORERO

Atoparedes no seguinte enlace unha recopilación de material dos centros de Galicia sobre esta temática.

DÍA DA MULLER TRABALLADORA

Día Escolar pola paz e a non Violencia 2010

"American History X" é unha excelente película que poderíamos resumir na seguinte frase: "SE SEGUES O CAMIÑO DO ODIO, TARDE OU CEDO PAGARÁS O SEU PREZO".
Aquí poderás ver un pequeno fragmento desta película e se queres ver máis, recorda que tes este filme a túa disposición na biblioteca do IES.

Atoparedes no seguinte enlace unha recopilación de material Investigando sobre paz.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Aquí tedes un video, de un dos meus grupos favoritos,

Con el podemos comprobar como a violencia de xénero non é so algo que aparece nos telexornais.

CONMEMORACIÓN DÍA ESCOLAR DA PAZ

O alumnado da E.S.O. celebrou o Día Escolar da Paz co visionado de dos curtometraxes: Proverbio Chino (premio nos Goya do 2008) e Hiyab.