Economía de Empresa - 2º Bacharelato

Os diferentes contidos a desenvolver ao longo do curso podedes consultalos na programación didáctica adxunta, así como os mínimos para superar a materia:

Así mesmo, utilizaremos a Aula Virtual para comunicarnos, ofreceros diferentes exercicios e actividades, foros, recomendacións, etc.

Cabe destacar os diferentes contidos e os criterios de avaliación comentados en clase :

Relación de contidos por avaliación

1ª Avaliación – Nota

Exames (90%): 1º (30%), 2º (70%)   mínimo para aprobar: 5

2ª Avaliación – Nota

Exames (90%): 3º (30%), 4º (70%)  mínimo para aprobar: 5

3ª Avaliación – Nota

Exames (90%): 5º (50%), 6º (50%)

Traballos e tarefas subidas á aula virtual: (10%)

mínimo para aprobar: 5 de media ponderada.

Nota Xuño: (1ª avaliación (15%) - 2ª avaliación (35%) - 3ª avaliación (50%))

Recuperación ou subir nota: exame tipo ABAU.

Extraordinaria: exame tipo ABAU.

Para definir o tipo de exames ou probas escritas que se farán no curso teranse en conta as distintas preguntas recopiladas das probas de selectividade de anos anteriores,

Criteirios cualificacion nas avaliacións e probas finais ordinaria e extraordinaria

nota final cualificación.
< 1 1
< 2 1
< 3 2
< 4 3
< 5 4
< 5,9 5
< 6,8 6
< 7,7 7
< 8,6 8
< 9,5 9
9,5 10

CRITERIOS DE PROMOCIÓN

Criterios de promoción para a avaliación final ordinaria.

Para superar a materia a cualificación deberá ser igual ou superior a 5 da media ponderada de todas as avaliacións.

No caso de non superar a materia como consecuencia do cálculo anterior, o alumnado terá que facer unha recuperación das tres avaliacións a través dunha proba escrita similar as probas ABAU. O alumnado que o desexe, poderá presentarse a esta proba para subir nota previo aviso ao profesor e compromiso da súa preparación.

Ponderación das avaliacións:

 1º avaliación: 15% nota total final xuño.

 2ª avaliación: 35% nota total final xuño.

 3ª avaliación: 50% nota total final xuño.

Avaliación final extraordinaria.

No caso de non superar a materia na avaliación ordinaria, o alumnado terá dereito a unha avaliación final extraordinaria, na que se valorará unha proba escrita de contidos mínimos teóricos e prácticos.

Programación Economía Empresa 22-23.pdf1.19 MB