Resolucións definitivas de bolsas de estudio 2019-20

Xa están dispoñibles as resolucións definitivas correspondentes ao curso 2019-20 da Convocatoria Xeral de Bolsas e Axudas ao Estudo para Niveis Postobrigatorios Non Universitarios e da Convocatoria para Alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

Foron publicadas na páxina do Ministerio de Educación y FP (mira as respostas ás preguntas frecuentes para saber como consultala túa bolsa).

As datas para a presentación de Recurso Reposición son as seguintes:

• CONVOCATORIA XERAL, do día 3 de xuño até o 2 de xullo, ambos días incluídos.
  • CONVOCATORIA DE APOIO EDUCATIVO, do día 2 de xuño até o 1 de xullo, ambos días incluídos.

Consulta:

As listaxes de Convocatoria Xeral poden consultarse na páxina web do Ministerio de Educación y FP.
No que respecta á Convocatoria de NEAE as listaxes non son públicas, mais o Ministerio de Educación y FP envioulle a cada alumno, por vía telématica, cadansúa comunicación.

MODELO RECURSO.pdf41.32 KB
RESOLUCIÓN XERAL 19-20.pdf19.33 KB