Ledicia Costas na Biblioteca do noso IES

O 18 de decembro recibimos na Biblioteca a Ledicia Costas, unha das autoras máis recoñecidas actualmente.

Para comezar recibiu o club de lectura de 1º ESO, que a bombardearon con cuestións relacionadas con Escarlatina, a cociñeira defunta. A autora ante a paixón que amosaban, animounos a ler a segunda parte: Esmeraldina, a pequena defunta, e... xaora que o van faceer!

A continuación tivo lugar o encontro con varios dos personaxes de A balada dos unicornios, interpretados polas alumnas do club de lectura de 2º ESO.  A autora amosouse gratamente sorprendida e inmortalizamos o momento nunha improvisada sesión fotográfica. Tamén houbo tempo de intercambiar opinións, dúbidas... Ledicia ata nos fixo un descubrimento do que algunhas non nos decataramos na lectura do libro.

Finalmente tivo lugar o encontro da autora co alumnado de 1º de bacharelato no que autora comentou diversos aspectos da exitosa obra Infamia e anunciounos unha SEGUNDA PARTE!!!

Obradoiro de coeducación

Con motivo do curso de formación do profesorado que se está a desenvolver no centro dentro da liña de coeducación, o vindeiro 29 de xaneiro (mércores) en horario de 16-18h., Carme Adán, destacada filósofa, profesora e espealista en temas de xénero, impartirá un obradoiro sobre coeducación ao profesorado matriculado no citado programa de formación. Queríamos abrir este obradoiro a todas as persoas interesadas en coeducación, aínda que non estén dentro do programa. Indicádeo en Vicedirección para que os anoten e organizar a xornada.

Actividades do Departamento de Educación Física

Este venres dia 17 de xaneiro, 9 alumnas e alumnos de 1º e 2º ESO, acudirán a Noia a competir en Campo a Través dentro do Programa "Xogade" da Xunta de Galicia. Así mesmo e dentro de dito Programa, o xoves 23 de xaneiro, virá ao noso Centro o alumnado da ESO do CPI de Zas, para competir co alumnado da ESO do noso IES. Será en horario de 10.25h a 12.45h e o Profesorado afectado deberá estar no patio do Centro mentres duren as competicións.

PROGRAMA XOGADE

Obradoiro de igualdade

Parabéns a tod@s polo exito dos obradoiros! Cando se traballa con rapaces e rapazas que creen no que defenden, no seu esforzo e traballo...só poden expor esa credibilidade con orgullo diante de quen sexa, compañeiros, profesorado, familias ou veciños de Baio que se acercaron esta mañá a compartir reflexións en IGUALDADE E RESPECTO.

Álbum: Curso 2019/2020 -> Obradoiro de igualdade

Charla de orientación laboral

Esta mañá, e no marco da FCT,  os nosos alumnos dos Ciclos de FP asistiron a unha charla de orientación laboral con Rosa Villar, ex-alumna zaense do noso IES e técnica de emprego cunha ampla traxectoria na Fundación Universidade da Coruña. A importancia da FCT e a súa conexión á súa finalización cunhas prácticas remuneradas xestionadas pola FUAC foi o fío conductor da charla, así como empapar ao noso alumnado con diferentes consellos de cara a busca de emprego.

Álbum: Curso 2019/2020 -> Empregabilidade

Obradoiros de igualdade

Obradoiros en Igualdade de Xénero para rematar o trimestre no IES de Baio abertos a toda a comunidade educativa, asociativa e veciñal.

Día/hora: venres, 20 de decembro. 10,45-12,25h.

Lugar: Aula de Usos Múltiples. IES Maximino Romero de Lema.

Dentro da dinámica de traballo diario do IES de Baio, pechamos este trimestre antes do Nadal cunha xornada de obradorios de temáticas variadas nas que vén traballando o alumnado de Igualdade de Xenero (2º bach). O alumnado escolleu este formato aberto para expoñer e debater xunto ao resto de compañeiras e compañeiros e convidar á comunidade educativa e veciñal a participar.

Tras as lamentables e inxustificadas declaracións públicas do párroco de Baio-Zas, cualificadas polo alumnado de “vergoñentas”, nós seguimos traballando intensamente no camiño da co-educación. O noso Proxecto Educativo leva anos facendo do eco-feminismo un sinal de identidade. Por todo isto rexeitamos rotundamente as declaracións feitas polo párroco e alegrámonos moito da resposta social da nosa veciñanza, do tecido asociativo e da nosa comunidade educativa en xeral.

Convidamos tamén ao señor cura a asistir se o desexa a estes obradoiros nos que se falará de respecto, diversidade e igualdade, piares da educación no día a día deste Centro e da súa comunidade educativa.

As temáticas que se traballarán nos obradoiros serán:

- Videoxogos en igualdade.

- Publicidade sexista.

- Consentimento e educación afectiva.

- Series e cinema en igualdade.

Actividade sobre os Dereitos Humanos dos departamentos de Inglés e de Historia

Con motivo da conmemoración da Declaración Universal dos Dereitos Humanos, durante a semana do 10 de decembro os departamentos de Inglés e de Historia traballamos conxuntamente co alumnado de 1º ESO os dereitos fundamentais de dita declaración, reflexionando sobre o seu grao de cumprimento na sociedade actual e tratando de concienciar ao alumnado da necesidade de seguir loitando para que estes dereitos sexan unha realidade independentemente do lugar onde as persoas nacemos ou vivimos.

Álbum: Sen categoría -> Dereitos Humanos