INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA O ALUMNADO DE 2º BACH

Información a ter en conta nesta fase final de curso e de cara ás ABAU para o Alumnado de 2ºBACH. Acceso a toda información relativa ao proceso AQUÍ.

Fondolibros 2020/2021

Está aberto o prazo para solicitar as axudas de FONDOLIBROS, para alumnado da ESO. O prazo comeza o 20 de maio e remata o 19 de xuño. As solicitudes poden cubrirse telematicamente na aplicación da Consellería: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/ ou ben descargar nesa mesma páxina os impresos e entregalos cubertos no Centro.

Letras galegas 2020

Adaptacións das programacións didácticas

Consulta todas as adaptacións das programacións por asignatura/curso AQUÍ.

Horarios das reunións virtuais co alumnado

Consulta os horarios AQUÍ

Dúbidas sobre o terceiro trimestre aportadas pola nosa comunidade educativa. Respostas.

Achegamos as dúbidas da nosa comunidade educativa e respostas aportadas CONSULTA DÚBIDAS E RESPOSTAS

Preguntas e respostas sobre a terceira avaliación na FP

Achegamos tamén preguntas e respostas que publicou hoxe a Consellería sobre a FP  CONSULTA AQUÍ.