LIBROS DE TEXTO - CURSO 2022/2023

Podedes consultar a listaxe de libros de texto nos seguintes enlaces:

- ESO e FP BÁSICA

- BACHARELATO

DESPEDIMOS O CURSO COMPARTINDO

Pechamos este curso académico compartindo todo o profesorado e persoal non docente uns pinchos nun ambiente moi distendido e mergullados na fermosa paisaxe que nos rodea. Ademais de despedir as compañeiras e os compañeiros que marchan, tamén lle fixemos unha pequena e sentida homenaxe a Tino que tras moitos anos dedicado ao ensino, comeza unha nova etapa na súa vida para gozar dunha máis que merecida xubilación.

A todos e todas, moitas grazas polo labor realizado  e oxalá volvamos coincidir. Botarémosvos moitos de menos e sempre estaremos aquí para o que necesitedes.

HORARIO MES DE XULLO

HORARIO DE APERTURA DO CENTRO: dende as 9:00 e ata as 14:00 horas

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO: dende as 9:00 e ata as 13:00 horas.

O DÍA 26 DE XULLO O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO POR FESTIVIDADE LOCAL.

MATRÍCULA ESO E BACHARELATO CURSO 2022-2023

O prazo de matrícula ordinaria para o curso 2022-2023 comeza o día 29 de xuño e remata o 5 de xullo. Para evitar aglomeracións, pregamos que se respecte o seguinte calendario, en horario de 09:00 a 14:00 horas:

• 29 de xuño: 1º ESO
  • 30 de xuño: 2º ESO
  • 1 de xullo: 3º e 4º ESO
  • 4 de xullo: 1º BACHARELATO
  • 5 de xullo: 2º BACHARELATO
  • 23 de xuño ao 5 de xullo: 2º FP Básica
  • 23 de xuño ao 5 de xullo: 1º e 2º Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e redes
  • 23 de xuño ao 5 de xullo: 1º Ciclo Superior modalidade Dual Desenvolvemento de Aplicacións Web

Para facer a matrícula haberá que entregar a seguinte documentación na Administración do centro:

• Impreso de matrícula cuberto.
  • Fotocopia do DNI do alumno/a e do pai/nai/titor-a legal.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Xustificante do pago do seguro escolar 1,12 € (alumnado de 1º e 2º ESO exentos).
  • Impreso de autorizacións cuberto e asinado.

Achéganse, como documentos anexos, os impresos de matrícula.

Revista a Cidá 2022

Nova edición da revista do Centro. DESCARGAR

RESULTADOS ABAU (SELECTIVIDADE) XUÑO 2022

100% APROBADOS

PARABÉNS ao alumnado e ás súas familias así como a todo o profesorado do Centro.

UN ANO MÁIS, PARTICIPAMOS NA MAKER FAIRE GALICIA!

Unha edición máis participamos nas xornadas educativas da Maker Faire Galicia. Como novidade este ano, a xornada celebrouse de forma presencial na Cidade da Cultura (Santiago) o venres 3 de xuño pola maña.

Alumnado de 2º curso do ciclo de Informática de Oficina, acompañados pola profesora Marta Diz Alonso, encargáronse de montar o posto na feira e presentar o proxecto aos asistentes. Un traballo fantástico, parabéns para Marta Calero, Martín Castro, Gabriel Romero e Nerea Torrado.

Seguimos traballando en proxectos que fagan do noso centro, un espazo máis saudable. Esta edición presentamos o proxecto Coana (Condicións ambientais na aula), un sistema centralizado para o control desde unha aplicación web das condicións ambientais das aulas e os diferentes espazos nun centro educativo co obxectivo de garantir que son espazos seguros e confortables para a comunidade educativa.

O nome do proxecto é moi acertado, xa que "coana" é cada unha dás dúas aberturas posteriores dás fosas nasais que comunican coa parte superior dá farinxe… non se nos escapa nada!.

O proxecto desenvolvese dentro do Club de Ciencia, encaixa dentro das liñas de traballo do centro para potenciar as capacidades STEM do noso alumnado.

O proxecto tivo boa acollida, convidáronnos a participar na Feira de Ciencia (Open Science Cambre 2022). A nosa idea é compartilo con outros centros para que poidan construír o seu propio dispositivo COANA.

Podes ver a información do proxecto na seguinte ligazón.

Somos makers!.

Álbum: Curso 2021/2022 -> MakerFaireGalicia22

ARREDORES

O broche final á Semana Cultural púxoo Arredores, un grupo musical formado por Andrés Rodríguez, Icía Varela, Brian Rodríguez e Lucas Rama  -este último alumno do Centro-. Durante máis dunha hora o alumnado e profesorado gozaron e bailaron con cancións como Atalaia, Limiñoa, Plenilunio, Chotis, Sada..., melodías e pezas tradicionais de distintas zonas de Betanzos e Cerqueda adaptadas ás músicas contemporáneas e diversas que van dende o rock ata a bossa, pasando polo pop, entre outras; aínda que hai que sinalar que tamén escoitamos temas propios como Ortigueira, Bailando co mar ou Fibra en vea.

Un gran pracer poder gozar deste grupo que, a través de instrumentos como o acordeón, a guitarra, a gaita, a pandeireta ou a fermosa voz da cantante, quere pór en valor a música galega mantendo a súa esencia e raíces, pero engadindo “certos toques persoais”. Arredores é cultura e é aprendizaxe, pois representa unha parte da evolución da música e o folclore galegos.

Moitas grazas Arredores pola excelente actuación que pechou a XVI Semana Cultural do IES Maximino Romero de Lema!