Comezo das clases

O vindeiro luns 16 de setembro comenzarán as clases en horario habitual ás 08.45h. O transporte escolar estará operativo de forma normal dende esta xornada.

Exames de setembro

Achegamos documento co calendario de exames de setembro

Ver calendario

Libros de texto. Curso 2019/2020

Listaxe cos libros de texto para o vindeiro curso.

Bacharelato e Ciclo Medio

FP Básica

Normas de organización e funcionamento

Achegamos o documento que recolle as normas de organización e funcionamento do noso Centro (NOF), actualizado coas últimas achegas realizadas polo Consello Escolar en xuño de 2019.

DESCARGA O DOCUMENTO

Pechamos curso e Ao son do rural

Mañán na Biblioteca do instituto, ás 13.00h, mostraremos o traballo colaborativo realizado estes seis meses cos proxectos de Ao Son do Rural, Ao Son da Saúde e Ao Son Delas. Un acto aberto a toda a Comunidade Educativa e que terá como eixe central a Entrega dos primeiros Recoñecementos Ao Son do Rural 2019. Inauguramos tamén a exposición de fotografía histórica realizada polo alumnado de segundo Bach. Ao rematar teremos uns petiscos na cafetería do Centro. Animádevos a vir e partillade con nós o orgullo de pertencer a unha comunidade de aprendizaxe aberta ao mundo e cos pés na terra. Vinde ver a marabilla de murais que están a crear!!!