Actos Día de Rosalía

En colaboración co equipo da biblioteca e o seminario de galego queremos celebrar o aniversario do nacemento da autora con diferentes actividades :

- Lectura en todas as aulas do Manifesto da Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega no Día de Rosalía de Castro 2019.

- Paneis con versos de Rosalía. Os cursos da ESO e FP Básica lerán a obra de Rosalía na aula e escollerán os seus versos favoritos, que despois escribirán nus paneis na entrada do centro.

- Exposición da obra de Rosalía e de fondos bibliográficos relacionados con Rosalía.

- Gravación dun video con versos de Rosalía en diferentes idiomas. No video o alumnado recitará os catro primeiros versos de “Adiós ríos, adiós fontes” en galego, castelán, francés, inglés, chinés e romanés.

- Exposición de retratos de Rosalía elaborados con distintas técnicas.

- Marcapáxinas de Rosalía. Durante a semana do 18 ao 22 de febreiro, con cada préstamo dun libro en lingua galega entregarase un marcapáxinas conmemorativo.

Encontro con Jordi Sierra i Fabra

Dende a biblioteca queremos recordarvos que o martes 26 de febreiro terá lugar o Encontro Literario co escritor Jordi Sierra i Fabra no auditorio de Baio para todo o alumnado da ESO e de FP Básica I e II. A hora de saída do Centro será ás 11:35 horas, e a de regreso aproximadamente ás 14:00. O profesorado acompañante: Trini López, Ana Facal, Marian Abad, Hortensia Román, Alejo Figueroa. A actividade está aberta a todo o profesorado do Centro que desexe asistir. A este encontro tamén está convidado o alumnado da ESO do CPI de Zas.

Presentación de Ao son do Rural

O pasado sábado 2 de febreiro, botaba andar un novo proxecto do IES Maximino Romero de Lema: Ao son do rural. Na xornada de presentación, contamos coa participación da veciñanza, alumnado e profesorado do Centro. O proxecto vén cargado de grandes propostas para este ano. Estade antentos. Mentras, aquí vos deixamos un bo feixe de imaxes do acto de presentación.

SAÍMOS NA PRENSA:

La Voz de Galicia

Álbum: Curso 2018/2019 -> Ao son do rural

Ao son do rural en directo

A través da seguinte ligazón, poderás escoitar a primeira actividade de Ao son do Rural. Dende as 12.30h do 2 de febreiro.

Conexión en directo

Ao son do rural

Este ano un grupo de docentes do Centro estamos traballando nun Proxecto Educativo co noso alumnado denominado "Ao Son do Rural". A idea básica do proxecto é empoderar ao alumnado na idea do valioso patrimonio material e inmaterial que temos no rural galego e -a maiores- potenciar a imaxe de futuro real nas nosas aldeas e vilas da Costa da Morte para esta xuventude. Queremos convidarvos pois a un acto aberto a toda a Comunidade Educativa o vindeiro sábado 2 de febreiro para que o noso alumnado explique máis polo miúdo os obxectivos do proxecto. Tamén contaremos coa colaboración de Natalia Lema, Manolo Rivas e Xurxo Souto para encontrarnos e reflexionar "Ao Son da Literatura". O alumnado de cuarto de ESO e as súas familias organizan un xantar para as persoas que desexen quedar a xantar no Centro e colaborar coa excursión de fin de curso. Ao finalizar este proxecto, en xuño, tentaremos contruír unha ruta polos muiños que están a carón do Centro e facer unhas xornadas de aulas abertas para compartir todas as experiencias da comunidade de aprendizaxe abordadas durante o curso.

Olimpíada matemática

O 18 de xaneiro celebrouse en Santiago de Compostela A 55ª Olimpíada matetamática galega. O IES estivo representado por Eduardo, Ana e Jorge de 1º de Bacharelato.

Encontro con Jordi Sierra i Fabra

Desde a Biblioteca organizouse un encontro literario en colaboración co Ministerio de Cultura y Deporte (Subdirección General de Promoción del Libro, la Lectura y las Letras Españolas) co escritor Jordi Sierra i Fabra.

Este terá lugar o martes 26 de febreiro, no Auditorio de Baio no seguinte horario: de 11:35 horas a 13:35 horas.

Nesta actividade participará todo o alumnado da ESO e o de FP Básica I e II. A actividade está aberta a todo o profesorado do Centro que desexe asistir. A este encontro tamén está convidado o alumnado da ESO do CPI de Zas.