ATENCIÓN AO PÚBLICO DURANTE O MES DE AGOSTO

O IES Maximino Romero de Lema permanecerá pechado entre os días 2 e 29 de agosto. Para realizar calquera trámite e/ou consulta poden contactar con nós a través do correo electrónico do centro: ies.maximino.romero.delema@edu.xunta.es ou chamando ao teléfono: 881960015.

AVISO AO PROFESORADO DO CADP CON DESTINO NO IES MAXIMINO ROMERO DE LEMA

Prégase ao profesorado que obteña destino neste Centro na resolución definitiva do CADP, proporcione os seus datos (nome, apelidos, especialidade e conta de correo do dominio edu.xunta) enviando un correo electrónico a: ies.maximino.romero.delema@edu.xunta.gal

A nosa intención é realizar o día 1 de setembro o claustro da distribución horaria por departamentos, e por iso, pedímosvos que mandedes os vosos datos para poder convocarvos ao Claustro.

Moitas grazas.

LIBROS DE TEXTO - CURSO 2022/2023

Podedes consultar a listaxe de libros de texto nos seguintes enlaces:

- ESO e FP BÁSICA

- BACHARELATO

DESPEDIMOS O CURSO COMPARTINDO

Pechamos este curso académico compartindo todo o profesorado e persoal non docente uns pinchos nun ambiente moi distendido e mergullados na fermosa paisaxe que nos rodea. Ademais de despedir as compañeiras e os compañeiros que marchan, tamén lle fixemos unha pequena e sentida homenaxe a Tino que tras moitos anos dedicado ao ensino, comeza unha nova etapa na súa vida para gozar dunha máis que merecida xubilación.

A todos e todas, moitas grazas polo labor realizado  e oxalá volvamos coincidir. Botarémosvos moitos de menos e sempre estaremos aquí para o que necesitedes.

HORARIO MES DE XULLO

HORARIO DE APERTURA DO CENTRO: dende as 9:00 e ata as 14:00 horas

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO: dende as 9:00 e ata as 13:00 horas.

O DÍA 26 DE XULLO O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO POR FESTIVIDADE LOCAL.

MATRÍCULA ESO E BACHARELATO CURSO 2022-2023

O prazo de matrícula ordinaria para o curso 2022-2023 comeza o día 29 de xuño e remata o 5 de xullo. Para evitar aglomeracións, pregamos que se respecte o seguinte calendario, en horario de 09:00 a 14:00 horas:

• 29 de xuño: 1º ESO
  • 30 de xuño: 2º ESO
  • 1 de xullo: 3º e 4º ESO
  • 4 de xullo: 1º BACHARELATO
  • 5 de xullo: 2º BACHARELATO
  • 23 de xuño ao 5 de xullo: 2º FP Básica
  • 23 de xuño ao 5 de xullo: 1º e 2º Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e redes
  • 23 de xuño ao 5 de xullo: 1º Ciclo Superior modalidade Dual Desenvolvemento de Aplicacións Web

Para facer a matrícula haberá que entregar a seguinte documentación na Administración do centro:

• Impreso de matrícula cuberto.
  • Fotocopia do DNI do alumno/a e do pai/nai/titor-a legal.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Xustificante do pago do seguro escolar 1,12 € (alumnado de 1º e 2º ESO exentos).
  • Impreso de autorizacións cuberto e asinado.

Achéganse, como documentos anexos, os impresos de matrícula.

Revista a Cidá 2022

Nova edición da revista do Centro. DESCARGAR

RESULTADOS ABAU (SELECTIVIDADE) XUÑO 2022

100% APROBADOS

PARABÉNS ao alumnado e ás súas familias así como a todo o profesorado do Centro.