Libros de texto. Curso 2018/2019

Achegamos os libros de texto para o vindeiro curso. Consulta a relación dos mesmos nos ficheiros adxuntos.

BACHARELATO

FP BÁSICA / ESO

Calendario de exames de setembro 2018

Achegamos o calendario de exames da convocatoria de setembro. Podes consultalo no ficheiro adxunto.

VER CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

Información para as familias. Entrega de notas. Prazos de matrícula

Adxuntamos arquivo coa información sobre fin de curso para as familias, entrega de notas e, sobre todo, as datas para a formalización das matrículas do vindeiro curso.

AXENDA DO IES

Vivir do Aire!

Unha curta baseada no respecto á tradición e ás persoas, dende una óptica interxeracional. Un docu-drama sobre a tradición galega dende o seu ámbito máis místico, abordando temas como "o aire" e a "santa compaña". Feita no noso IES!

Fotos da graduación de 2 de Bachiller

Na seguinte ligazón podedes ver as fotos publicadas na Voz de Galicia na súa edición de Carballo con motivo da graduación de 2º Bachiller do curso 2017/2018 do noso centro

Ver ligazón

Apertura Fondo solidario de libros de texto curso 2018/19

Xa está aberto o fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso. Máis información na seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

Excursión fin de curso 4ºESO

Entre os días 13 e 18 de Maio tivo lugar a excursión de fin de curso dos alumnos de 4º ESO do centro, acompañados das profesoras Agostina e Leticia visitando Roma, Florencia e Pisa.

Durante estes días, visitamos os monumentos máis emblemáticos destas 3 cidades como o Coliseum, a Fontana de Trevi, o Vaticano, o Duomo de Florencia ou a torre inclinada de Pisa e fartámonos a comer pizza, pasta e xeados.

A viaxe estivo cargada de anécdotas que esperamos o fixesen inesquecible para eles, por exemplo, o paseo en carriño de golf polos xardíns de Vila Borghese, o diluvio que caeu a mediodia despois de visitar o Vaticano, a experiencia de viaxar en metro, o paseo por Termini de dúas estupendas mozas, o novo vocabulario italiano aprendido, a orientación dunha das profes (todo sexa por facerlles camiñar máis do debido) ou mesmo a baixada na estación de tren incorrecta.

As dúas profesoras acompañantes quedaron encantadas coa experiencia porque o alumnado, a pesar dos madrugóns e as malleiras das camiñadas durante todo o día, portáronse estupendamente e non se queixaron nin unha soa vez.

E para recordatorio, deixámosvos aquí unhas cantas fotos que se sacaron diante dos lugares máis importantes.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Excursión 4ºESO