Novas Profesorado

Mes de Rosalía

Ola! Como ben sabedes, este mes é o mes dedicado a Rosalía de Castro e desde a Biblioteca fóronse levando a cabo diversas actividades. Como colofón queremos facer un mosaico con fotos dos distintos membros da comunidade educativa coa imaxe de fondo de Rosalía, como fixemos o curso pasado coa de Cervantes. Tod@s os que esteades interesados en participar poñédevos en contacto con algún membro do equipo da biblioteca para que vos faga a foto. Para o alumnado seguiremos o seguinte horario: 2º ESO: Venres 23 de febreiro (3ª hora): Francés e Reforzo 3º ESO: Venres 23 de febreiro (3ª hora): Música 4º ESO: Mércores 28 de febreiro (3ª hora): Relixión e Valores éticos 1º Bach A: Martes 27 de febreiro (4ª hora): Historia e Literatura Universal 1º Bach B: Xoves 1 de marzo (4ª hora): Galego 1º FP Básica: Xoves 1 de marzo(3ª hora): Comunicación e Sociedade 2º FP Básica: Xoves 1 de marzo (4ª hora): Ciencias aplicadas 2º Bach e Ciclos: Baixarán á Biblioteca nos recreos Grazas e desculpade as molestias O equipo da Biblioteca,

Curso 2017/2018. Calendario da segunda avaliación

Achégase calendario da segunda avaliación.

Xantar 20 en Baio

Cartel Xantar 20 en Baio

Este ano celebramos o 20 aniversario da creación do IES Maximino Romero de Lema. Actividades Culturais a feixes e momentos de encontros inesquecíbeis.
Así pois, queremos facer un acto de confraternización o vindeiro sábado 20 de xuño na Carballeira do Instituto. Un xantar para xuntarnos e gozar da amizade.
Un día para celebrar, coas portas abertas, que somos unha Comunidade Educativa que durante estes 20 anos tentou formar persoas críticas e construtivas.

NOTA DE PRENSA

eTwinning 2014-2015: V Concurso Europeo de Marcapáxinas

eTwinning

V Concurso Europeo de Marcapáxinas

O xurado do V Concurso Europeo de Marcapáxinas acordou conceder un Accésit á alumna de 1º Ciclo de Sistemas Microinformáticos e Redes, Noemi Caramés Castro, polo seu marcapáxinas elaborado dentro do proxecto eTwinning Letras Galegas 2015 - Homenaxe a Rosalía de Castro.

Ao concurso presentáronse case 300 marcapáxinas a través do proxecto eTwinning Letras Galegas 2015 – Rosalía de Castro, que ten outras actividades como gravación de vídeos, curso de galego, cronoloxía e tradución de obras de Rosalía e de outros autores como o portugués Fernando Pessoa e o xenovés Edoardo Firpo.

Noraboa Noemi!!

Lecturas de Nadal recomendadas pola Biblioteca

Lecturas de Nadal

Lecturas para o Nadal.