Novas Alumnado

Calendario de exames Setembro 1º e 2º Ciclo Superior Desenvolvemento de Aplicación Web Modalidade Dual.

Probas de acceso libre Formación Profesional - Ciclo Superior Desenvolvemento de Aplicacións Web

As probas de acceso libre para os módulos de Ciclo Superior de Desenvolvemento de Aplicacións Web con alumnado matriculado para o curso 2021-2022, realizaránse atendendo a seguinte planificación:

Calendario de exames

Adxúntanse  os seguintes documentos:

ABAU (Avaliación de Bacharelato para o Acceso á Universidade)

Referencias actualizadas sobre as probas de ABAU (antigas PAU):

Portal Educativo da Xunta de Galicia

Páxina da CIUG onde se van incorporandoando toda a información sobre matrícula, calendario, convocatorias, estrutura das probas, cualificacións...

Noraboa a Mencía Reboredo Fuentes

Dende o IES, queremos felicitar á nosa alumna Mencía Reborido Fuentes, de 4º da ESO, que vén de acadar unha das becas da Fundación "Amancio Ortega", a cal lle permitirá cursar o vindeiro ano o 1º de Bacharelato en Canadá.

A nosa noraboa por ese logro.

Tedes aquí  a noticia do Xornal.

Admisión de alumnado

¡ACTUALIZACION!

Admisión de alumnos nos Centros Públicos de Galicia:

Foi publicada a Orde no DOG do 1 de febreiro de 2017. A novidade deste ano é que tamén se pode facer de xeito telemático: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado.

O prazo comprende do 1 ao 15 de febreiro.

Adxuntamos os seguintes arquivos en referencia á admisión:

Exames e información ó alumnado (Setembro 2016)

Calendario de exames de Setembro (prema na imaxe para ampliar):

Calendario exames setembro

Outra información (prema na imaxe para ampliar):

Información ó alumnado Setembro 2016