Novas Alumnado

Novas no Departamento de Matemáticas.

Matemáticas

Na primavera do 2018 participaron dous grupos do centro  no concurso  "VIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos" de  SGAPEIO (Sociedade Galega para a promoción da Estatística e da Investigación de Operacións). Leticia, Daniela, Nerea e Gisela de 2º de ESO acadaron  mención  especial na categoría de 1º e 2º de ESO e Lucía, Raul e Luis acadaron o primeiro premio na categoría de  de bacharelato e ciclos medios.

A alumna Noa Lema  Rial (3º ESO) gañou o premio de fotografía matemática na categoría 2º Ciclo de ESO e Bacharelato na XII Feira Matemática celebrada na Coruña o  7 de abril.

Jorge Rial participou na Olimpiada Matemática de 2018.

Calendario de exames

Adxúntanse  os seguintes documentos:

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNOS ADMITIDOS. CURSO 2017/18

Adxúntase as listaxes de alumnos admitidos para o vindeiro curso

Listaxe

ABAU (Avaliación de Bacharelato para o Acceso á Universidade)

Referencias actualizadas sobre as probas de ABAU (antigas PAU):

Portal Educativo da Xunta de Galicia

Páxina da CIUG onde se van incorporandoando toda a información sobre matrícula, calendario, convocatorias, estrutura das probas, cualificacións...

Noraboa a Mencía Reboredo Fuentes

Dende o IES, queremos felicitar á nosa alumna Mencía Reborido Fuentes, de 4º da ESO, que vén de acadar unha das becas da Fundación "Amancio Ortega", a cal lle permitirá cursar o vindeiro ano o 1º de Bacharelato en Canadá.

A nosa noraboa por ese logro.

Tedes aquí  a noticia do Xornal.

Admisión de alumnado

¡ACTUALIZACION!

Admisión de alumnos nos Centros Públicos de Galicia:

Foi publicada a Orde no DOG do 1 de febreiro de 2017. A novidade deste ano é que tamén se pode facer de xeito telemático: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado.

O prazo comprende do 1 ao 15 de febreiro.

Adxuntamos os seguintes arquivos en referencia á admisión:

Exames e información ó alumnado (Setembro 2016)

Calendario de exames de Setembro (prema na imaxe para ampliar):

Calendario exames setembro

Outra información (prema na imaxe para ampliar):

Información ó alumnado Setembro 2016