Taboleiro de Novas

Lecturas de Nadal recomendadas pola Biblioteca

Lecturas de Nadal

Lecturas para o Nadal.

Dende a Biblioteca, fixemos unha escolma de Lecturas recomendables para este Nadal, que podedes consultar premendo na seguinte publicación:

I CONCURSO DE ESOPÍAS

Este ano as Bibliotecas Escolares presentan  o seu día, o 24 de outubro, como BIBLIOTECA ESCOLAR... MATEMÁTICO!!!
Por esta razón nace o I CONCURSO DE ESOPÍAS…

Escolma Poética: Día Escolar da Paz e a Non Violencia

Día da Paz

Día Escolar da Paz e a Non Violencia

Dende a Biblioteca, fixemos unha escolma de Poemas que foron recitados por diversos alumnos acompañados de Música ao Piano, Imaxe e Son.

Botádelle unha ollada premendo na seguinte publicación:

Teatro Radiofónico

Este xoves 13 de Febreiro pásate pola Biblioteca nos Recreos e desfruta do Teatro Radiofónico que nos ofrece o Grupo de Teatro do IES Maximino Romero de Lema.

Anímate e participa!!

Lecturas de Nadal recomendadas pola Biblioteca

Lecturas de Nadal

Lecturas para o Nadal.

Dende a Biblioteca, fixemos unha escolma de Lecturas clasificadas por Curso recomendables para este Nadal, que podedes consultar premendo na seguinte publicación:

O Nadal na Biblioteca

Nadal na Biblioteca

Actividades de Nadal na Biblioteca

Dende a Biblioteca queremos informar de dúas actividades propostas para este Nadal.

Consulta cada unha premendo no seu nome ou na súa imaxe:

O Amigo Invisible

Feira de Troco de Libros

Feira de Nadal de Troco de Libros.

O amigo Invisible pasa pola Biblioteca.

Libro do Magosto da Biblioteca

Magosto

A celebración do Magosto, foi un bo motivo para a elaboración dun Libro dende a Biblioteca que recolle receitas, cantigas, rituais e outros aspectos típicos desta data.

Consulta o Libro premendo nel