ONDE NACE O FUME

Hoxe, o alumnado de 2º e 3º ESO, asistiu no ecomuseo Forno do Forte de Buño, á visita teatralizada Onde nace o fume. Durante uns cincuenta minutos, Yago Espasandín (antigo alumno do noso centro) e Raquel Crespo, achegáronnos ao mundo da olería amosando o traballo diario dun oleiro e da súa familia.

Tras a representación teatral, houbo un coloquio entre os actores e o alumnado, no que nos contaron entre otras cousas, como e por que decidiron facer esta representación teatral, o contexto social e histórico no que se sitúa, así como a ampla tarefa de documentación que levaron a cabo para poder finalmente representar esta historia real.

Sen dúbida, foi unha moi boa forma de coñecer a alfarería, unha tradición do século XVI e que segue moi viva hoxe en día no pobo de Buño.