Blogues

Ao son do rural. Novo faladoiro.

Este luns 18 de marzo, novo faladoiro Ao son do Rural.

VER CARTAZ EN GRANDE

Xornada sobre a xestión do tempo

Hoxe tivo lugar no noso Centro unha xornada sobre a xestión do tempo destinada ao alumnado de FP Básica e Ciclo Medio, dentro do programa lanzadeiras de microempresas 2019 no que participa o noso IES.

Vacantes no noso Centro. Curso 2019/2020

Se non podes ver ben a imaxe, PINCHA AQUÍ.

Toda información sobre o proceso de admisión. PINCHA AQUÍ.

Manifesto 8M

Actividades con motivo do 8M

Con motivo da folga/paro internacional de mulleres convocada para o venres, 8 de marzo, Día Internacional das Mulleres, desde o grupo de Igualdade de Xénero e desde a Comisión de Cultura e Convivencia reunida hoxe, acordamos desenvolver unha serie de accións o vindeiro xoves, 7 de marzo, que se centrarán:

Un parón educativo e solidario coa folga internacional de mulleres ás 12.12h. (soará o timbre para lembralo e se estenderá ao recreo), coa concentración do alumnado e profesorado do centro no pavillón.

Lectura dun manifesto de apoio á folga do 8M.

Entrega de adhesivos deseñado polo alumnado a prol da campaña #mobilizate8M #folgademulleres.

Rosalía Universal

Que mellor forma de conmemorar o Día de Rosalía que coso noso alumnado implicado nun recital en diferentes linguas sobre un poema da gran poetisa galega.

Admisión. Curso 2019/2020

Consulta toda a información sobre o proceso de adminisión para o curso 2019/2020

NOTA INFORMATIVA

PROCESO DE ADMINSIÓN