Blogues

#25N IES MAXIMINO ROMERO DE LEMA

Que a máscara non nos impida falar ( Por todas as mulleres que non poden facelo)

CONCURSO DE VÍDEO

O Equipo de Dinamización de Lingua Galega do noso instituto convídavos a participar neste concurso! Animádevos!

QUE A MÁSCARA NON NOS IMPIDA FALAR! (POR TODAS AS MULLERES QUE NON PODEN FACELO)

PARA QUE UN DÍA FUTURO NON SEXA NECESARIO
Un 25 DE NOVEMBRO DE VÍTIMAS, MEDOS E VIDAS CREBADAS

OBRADOIRO EDUCACIÓN AFECTIVO-SEXUAL PARA 2º, 3º E 4º ESO

O alumnado de 2º, 3º e 4º da ESO estivo desenvolvendo ao longo desta semana Obradoiros de Educación afectivo-sexual impartidos pola Educadora Social, Lucía Lorenzo.

Participamos na Maker Faire Galicia!

O noso centro participa co proxecto IES Seguro, elaborado co alumnado de 2º de FP Básica Informática de Oficina e 1º de CM de Sistemas Microinformáticos e Redes. Parabéns para os alumnos: Íñigo Cousillas, Joel Limideiro, Miguel Mira e Adrián Suárez.

INFORMACIÓN DE INTERESE PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO

No DOG de hoxe venres, 13 de novembro, sae publicada a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.