PRÁCTICAS: ENSAIOS NON DESTRUTIVOS EN MADEIRA

Este 4 de marzo o alumnado STEMbach realizou prácticas nun dos talleres da Escola Politécnica Superior da USC, repetindo a experiencia dos da primeira promoción. Baixo a dirección da profesora María Elena Fernández Rodríguez, do Departamento de Enxeñaría Agroforestal, realizaron ensaios non destrutivos en distintas madeiras para determinar algunhas das súas propiedades.

Alí viron unha máquina de ensaios de flexión, similar á que xa utilizaron o pasado 8 de xaneiro no noso IES, inda que de maiores dimensións. Recordaron os ensaios destrutivos xa realizados, e nesta sesión realizaron ensaios como a medición da humidade por conductividade cun xilohigrómetro. Tamén empregaron un medidor do tempo de propagación dunha onda de impacto, que pode empregarse para detectar zonas podres ocultas ou buracos, o que é útil no mantemento de árbores urbanas. Recibiron información do funcionamento de técnicas como a tomografía acústica ou de ultrasóns e viron algún equipo que recolle e almacena dixitalmente os datos obtidos.

Álbum: Sen categoría -> practicas madeira ND

album | by Dr. Radut