PRÁCTICAS: DISECCIÓN DUN CORAZÓN

Este 12 de febreiro os alumnos de primeiro curso de STEMbach realizaron a disección dun corazón de porco, dirixidos pola profesora de Bioloxía do IES Ánxel Fole Lourdes Novoa Álvarez, que xa o ano pasado impartiu esta práctica aos alumnos da primeira promoción deste bacharelato do noso instituto.

Con batas novas, observaron a anatomía externa (aurículas, ventrículos, arterias e venas) e interna (válvula mitral, tricúspide, semilunar…) deste órgano vital. Distinguiron as tres capas do corazón: pericardio, endocardio e miocardio e as súas funcións. Finalmente, repasaron as causas de importantes enfermedades relacionadas co aparato circulatorio: soplos, tromboses, varices, insuficiencias renais, hipertensión, etc.

Álbum: Sen categoría -> Disección corazón

album | by Dr. Radut