ASISTENCIA Á PRESENTACIÓN DE PROXECTOS STEMBACH 2018/2020

Este 29 de xaneiro os alumnos de primeiro curso de STEMbach albiscaron o que lles espera o vindeiro curso. Concretamente, asistiron á presentación de proxectos da primeira promoción de bacharelato STEM do noso IES. Foron 5 os proxectos presentados, dirixidos por titores universitarios da USC, cos seguintes temas: “parentesco no rodaballo” “rendemento dun motor”, “estructuras de agregación de sistemas coloidais”, “determinación de cobre en auga” e “microbiota”. Todos os alumnos avaliaron positivamente a súa primeira toma de contacto coa universidade.

O tribunal avaliador estivo formado por Xoán Carlos Rodríguez García, Laura Sánchez Piñón e Carlos Cazón Rivas. Tendo en conta a nota dos titores e a da presentación, tódolos alumnos STEMbach de segundo curso obtiveron a máxima cualificación. Para rematar, recibiron os seus diplomas de asistencia e aproveitamento.

Álbum: Sen categoría -> Proxectos STEMbach

album | by Dr. Radut