PRÁCTICAS: PROGRAMACIÓN CON ARDUÍNO

O profesor de Tecnoloxía e director do noso IES, Carlos Cazón, dirixiu aos alumnos de primeiro curso de STEMbach nestas prácticas de programación con Arduíno.

Este 15 de xaneiro empregaron placas de hardware libre para realizar prácticas sinxelas de control de LEDs con software libre. Para realizar estes circuítos revisaron conceptos teóricos e prácticos de electricidade, como resistencias, voltaxes e intensidades. Ademais, viron as múltiples aplicacións posibles destas placas, desde robots a impresoras 3D. Por último, tomaron contacto coa ampla comunidade de usuarios e proxectos dispoñibles.

A vindeira semana este alumnado continuará con outra sesión de prácticas de Arduíno impartidas polo mesmo docente.

Álbum: Sen categoría -> Practicas arduino

album | by Dr. Radut