Ética e investigación clínica.

Este 22 de Marzo o alumnado de primeiro curso de STEMBach asistiu a unha conferencia de bioética impartida polo Doutor en Ciencias da Saúde pola UdC Jonatan Miguel Carrera. Tamén asistiron a este acto alumnado de diferentes materias do Departamento de Filosofía e profesorado do IES Lucus Augusti.

Nesta interesante ponencia presentáronse feitos coma os experimentos en seres humanos realizados por médicos con persoas en Auschwitz, o estudo Willowbrook nos Estados Unidos, o proxecto Manhattan en Hiroshima e o experimento de Tuskegee, tamén en USA. A petición da poboación fóronse lexislando recentemente os conceptos da ética e xurdiron os comités de bioética actuais. A conferencia rematou cunha animada rolda de preguntas.

Álbum: Sen categoría -> bioética

album | by Dr. Radut