Campionato de futbito 2019-2020

Este curso académico, baixo a iniciativa do alumnado de Ciclo Medio de Electricidade, celebrarase o I Campionato de Futbito no noso centro. Os partidos xogaranse durante os recreos dos mércores e venres. No enlace que tedes a continuación poderedes ver o calendario establecido ata final de curso, así como no taboleiro de anuncios. A liga comezará este mércores 20 de novembro

Lembramos que o campo de futbito do centro queda entón reservado durante estes dous días (mércores e venres, agás días excepcionais) para o desenvolmento do torneo nos recreos: o primeiro recreo será o primeiro tempo do partido, e no segundo recreo xogarase o segundo tempo. En caso de chuvia, un dos tempos do partido ou o partido completo se suspenderá e se xogará outro día. Tampouco se celebrará o torneo cando haxa unha celebración no centro (Sabores do Mundo, Entroido...).

No calendario figuran cando se xogarán os partidos e os equipos que competirán. Hai que ter en conta que en cada xornada un dos equipos da liga descansará, pero todos xogarán o mesmo número de partidos, de tal xeito que isto non afectará á puntuación final. Se un equipo ten a necesidade de cambiar un partido (por exame, saída didáctica...) pode facelo, pero ten que comunicalo previamente en Vicedirección ou ao alumnado de I Ciclo Medio de Electricidade responsable da actividade. De non facelo, non se xogará o partido e sumará os puntos o equipo contrario.

CALENDARIO DE FUTBITO

AdxuntoTamaño