OBRADOIRO DE ACUARELA

Enviado por admin o Sáb, 15/06/2019 - 16:04

O pasado venres 14 de xuño, o alumnado de 3º ESO B asistiu a un obradoiro de pintura impartido por José Antonio Regidor no noso centro. Durante a sesión puidemos ver en detalle unha demostración, coas súas correspondentes explicacións, do emprego da acuarela. Regidor compartiu con este alumnado parte do seu vasto saber e bo facer nesta técnica húmida que domina con maestría.

Esta actividade forma parte do Encontro coa arte 2019 promovido polo Concello de Brión e adicado nesta ocasión a lembrar a figura de Antón Fraguas.

.

ACTO DE GRADUACIÓN 2019

Enviado por centro o Dom, 09/06/2019 - 18:38

O pasado 24 de maio tivo lugar no IES de Brión o acto de graduación do alumnado de 2º de Bacharelato.

No acto fíxose entrega dun diploma acreditativo da concesión de Matrícula de Honra, así como varias Mencións Especiais a alumnado de excelente expediente académico.

Graduación

Desexámoslle moita sorte a todo o alumnado na nova etapa que comenzan.

WISIBILÍZALAS. ENTREGA DE PREMIOS

Enviado por admin o Lun, 03/06/2019 - 08:57

O pasado sábado 1 de xuño, unha representación do alumnado implicado no proxecto LuminísTICas recolleu en Barcelona o premio outorgado pola Universidade Pompeu Fabra a este proxecto de divulgación presentado á 3ª edición de Wisibilízalas.

Entrega de premios Wisibilízalas

O acto, ao que asistiron Alba Muñiz Lesta, Victor Sloth Sixto Poulsen e Daniel Souto Pazó acompañados pola profesora Luz Ramos López, foi retrasmitido en streaming para todas aquelas persoas interesadas que non puidesen achegarse ao mesmo.

No acto de entrega do premio, a profesora Ana Freire, profesora de enxeñería e organizadora deste certame, destacou de entre as impresións do xurado a gran orixinalidade da páxina web elaborada polo noso alumnado.

Agradeceu o premio a alumna de 1º de Bacharelato Alba Muñiz nunha breve intervención na que destacou o caracter colaborativo e interdisciplinar do proxecto.

Exposición Ovos literarios

Enviado por Tatiana o Lun, 27/05/2019 - 11:49

Todo el alumnado del IES Brión, desde 1º ESO hasta 1º BACH, han participado en esta recreación de distintas obras literarias, con los huevos como material fundamental. Todos los departamentos de lenguas se han implicado bajo la guía de nuestra compañera Paché. E incluso nuestros futuros alumnos del Pedrouzos nos han hecho una visita para ver su trabajo.

Taller de poesía

Enviado por Tatiana o Lun, 27/05/2019 - 11:01

La tarde del  jueves 23, el alumnado de 1º ESO se reunió en nuestro instituto para participar en un taller de poesía impartido por la poeta Carmen Conde Gaute. Escribieron sus propios poemas partiendo de distintas estrategias, y aprendieron que la recitación no es una actividad pasiva ni anticuada. ¡Aquí hay cantera!

"MAIS EU NON SON EU" OBTÉN O PREMIO ZAMBURRIOI NO FESTIVAL OLLOBOI

Enviado por admin o Ven, 17/05/2019 - 22:55

A curtametraxe "Mais eu non son eu" obtivo o premio especial Zamburrioi, máximo galardón otourgado polo Festival Audiovisual Escolar Olloboi. A cinta resultou escollida polo xurado do festival entre os 40 traballos finalistas.

O premio foi recollido por membros do equipo de cine do IES de Brión na IX edición deste festival, celebrada nos Asteleiros Triñanes, en Cabo de Cruz, onde Quico Cadaval exerceu de mestre de ceremonias.

Parabéns ao alumnado participante no proxecto e á súa directora Ana Cadenas.

Accede a máis información sobre a actual edición do fectival na web de Olloboi

Accede  á curtametraxe na web de Olloboi

Rafting no río Ulla

Enviado por carmengf o Mar, 14/05/2019 - 18:47

rafting no rio ulla

O pasado xoves 9 de maio, o alumnado de 1º de bacharelato acompañados pola profesora Carmen García e o profesor Carlos Freiría, puidemos desfrutar dunha xornada de rafting no río Ulla.

Aínda que o tempo non acompañaba, a actividade puido desenvolverse con normalidade e todos pasamos un bo rato. O descenso polo río durou aproximadamente hora e media na que fixemos distintos xogos como baixar por un rápido a nado ou saltar desde una gran pedra.

Foi un día xenial!

Tania García e Antía Cunqueiro, 1º Bacharelato A

NOTA: Podedes ver todas as fotos premendo aquí.

Blog trip to London

Enviado por carmengf o Mar, 14/05/2019 - 18:27

Se queres seguir as viaxes a Londres do alumnado das Seccións Bilingües (en inglés) de Educación Física, bótalle unha ollada ao blog da viaxe, premendo na imaxe.

Logo blog trip to London

O CORE DAS TIC

Enviado por luz o Ven, 10/05/2019 - 00:29

O alumnado de Tecnoloxía Industrial de 1º de Bacharelato participou o pasado 25 de abril na actividade O Core das TIC, proposta desenvolvida por Coremain e impulsada pola Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA), dentro do Plan DigiTalent (Plan de Promoción do Talento Dixital de Galicia).

A proposta, que presenta o obxectivo de incentivar as vocacións STEM (Science, Tecnology, Engineering, Mathematics) entre o alumnado, permitiulles vivir en primeira persoa o día a día dunha compañía TIC, coñecendo a organización e metodoloxías de traballo e experimentar de maneira práctica as labores tecnolóxicas. Durante a mañá o alumnado tivo a oportunidade de empregar algunha das tecnoloxías que aplica o equipo técnico executando unha demo de automatización e de coñecer a linguaxe de programación dun proxecto para dotar de intelixencia a robots con membros do equipo I+D do proxecto.

Accede á nova en:

Código cero: Coremain mostra á rapazada como se traballa nunha empresa TIC

Coremain: Recibimos aos primeiros participantes en "O Core das TIC"