EXAMES SETEMBRO

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 19-20

Enviado por Dirección o Xov, 11/07/2019 - 10:10

AVISOS:

ANTE A POSIBLE INCORPORACIÓN DE NOVAS MATERIAS EN E-DIXGAL RECOMÉNDASE QUE NON COMPREN LIBROS DE TEXTO ATA SETEMBRO.

- En Tecnoloxía de 3º ESO non se recomenda ningún libro de texto, polo tanto non debe ser tida en conta a recomendación que aparecía no sobre de matrícula

PREMIO SENSORES 2019 PARA ALUMNADO DE 1º DE BACHARELATO

Enviado por centro o Lun, 24/06/2019 - 13:14

O alumnado de 1º de Bacharelato de Tecnoloxía Industrial e Debuxo Técnico, foi premiado no concurso "Sensores 2019" convocado por Igaciencia e patrocinado polo Concello da Coruña. O xurado do certame recoñece con este premio a calidade do proxecto interdisciplinar "Visor estereoscópico de gráficos vectoriais interactivos", un visor de figuras, modelos e lugares que nos permite obter unha experiencia inmersiva de realidade virtual empregando o xiroscopio dun dispositivo móbil.

O acto de entrega de premios tivo lugar o pasado xoves 20 de xuño no IES Ramón Menéndez Pidal - Zalaeta da Coruña. Os alumnos Victor Sloth Sixto e Óscar Suárez fixeron unha breve presentación do proxecto e coñeceron os traballos premiados tanto na convocatoria "Sensores 2019" como en "Inventa en galego" por alumnado de toda Galicia.

O proxecto presentado á convocatoria foi evolucionando ata o final de curso, ampliando o repertorio de gráficos disponibles e creando unha páxina web coas versións para móbil e ordenador.

O alumnado implicado realizou unha pequena exposición cos resultados deste proxecto coa finalidade de difundilo entre o alumnado doutros niveis, que puideron desfrutar dunha experiencia inmersiva subindo por escaleiras virtuais, sobrevoando as Cíes ou adentrándose en moléculas de diferentes compostos.

Parabéns ao alumnado participante.

Accede a máis información:

Proxectos premiados de Sensores 2019, en Igaciencia.

Entregados os premios de Sensores, no Concello de A Coruña.

Exposición "As rapazas son de ciencias"

Enviado por armando o Dom, 16/06/2019 - 12:23

header

Para rematar o curso, a biblioteca escolar proponche unha nova mostra bibliográfica que descubrir. Unha escolma con materiais incorporados á biblioteca ao longo do curso adquiridos grazas aos fondos do Proxecto STEM.

Unha selección bibliográfica composta por monografías de materia e obras literarias coa ciencia e a tecnoloxía como temática principal e as mulleres coma protagonistas. Unha exposición que quere achegar á comunidade educativa o coñecemento da tecnoloxía, as ciencias naturais e sociais xunto co destacado labor de multitude de mulleres científicas que realizaron importantes achegas que facilitaron o avance da civilización.

imaxe 01 imaxe 02
imaxe 03 imaxe 04

OBRADOIRO DE ACUARELA

Enviado por admin o Sáb, 15/06/2019 - 16:04

O pasado venres 14 de xuño, o alumnado de 3º ESO B asistiu a un obradoiro de pintura impartido por José Antonio Regidor no noso centro. Durante a sesión puidemos ver en detalle unha demostración, coas súas correspondentes explicacións, do emprego da acuarela. Regidor compartiu con este alumnado parte do seu vasto saber e bo facer nesta técnica húmida que domina con maestría.

Esta actividade forma parte do Encontro coa arte 2019 promovido polo Concello de Brión e adicado nesta ocasión a lembrar a figura de Antón Fraguas.

.

ACTO DE GRADUACIÓN 2019

Enviado por centro o Dom, 09/06/2019 - 18:38

O pasado 24 de maio tivo lugar no IES de Brión o acto de graduación do alumnado de 2º de Bacharelato.

No acto fíxose entrega dun diploma acreditativo da concesión de Matrícula de Honra, así como varias Mencións Especiais a alumnado de excelente expediente académico.

Graduación

Desexámoslle moita sorte a todo o alumnado na nova etapa que comenzan.

WISIBILÍZALAS. ENTREGA DE PREMIOS

Enviado por admin o Lun, 03/06/2019 - 08:57

O pasado sábado 1 de xuño, unha representación do alumnado implicado no proxecto LuminísTICas recolleu en Barcelona o premio outorgado pola Universidade Pompeu Fabra a este proxecto de divulgación presentado á 3ª edición de Wisibilízalas.

Entrega de premios Wisibilízalas

O acto, ao que asistiron Alba Muñiz Lesta, Victor Sloth Sixto Poulsen e Daniel Souto Pazó acompañados pola profesora Luz Ramos López, foi retrasmitido en streaming para todas aquelas persoas interesadas que non puidesen achegarse ao mesmo.

No acto de entrega do premio, a profesora Ana Freire, profesora de enxeñería e organizadora deste certame, destacou de entre as impresións do xurado a gran orixinalidade da páxina web elaborada polo noso alumnado.

Agradeceu o premio a alumna de 1º de Bacharelato Alba Muñiz nunha breve intervención na que destacou o caracter colaborativo e interdisciplinar do proxecto.

Exposición Ovos literarios

Enviado por Tatiana o Lun, 27/05/2019 - 11:49

Todo el alumnado del IES Brión, desde 1º ESO hasta 1º BACH, han participado en esta recreación de distintas obras literarias, con los huevos como material fundamental. Todos los departamentos de lenguas se han implicado bajo la guía de nuestra compañera Paché. E incluso nuestros futuros alumnos del Pedrouzos nos han hecho una visita para ver su trabajo.

Taller de poesía

Enviado por Tatiana o Lun, 27/05/2019 - 11:01

La tarde del  jueves 23, el alumnado de 1º ESO se reunió en nuestro instituto para participar en un taller de poesía impartido por la poeta Carmen Conde Gaute. Escribieron sus propios poemas partiendo de distintas estrategias, y aprendieron que la recitación no es una actividad pasiva ni anticuada. ¡Aquí hay cantera!