LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 20/21

Enviado por Dirección o Ven, 19/06/2020 - 12:12

Consulta aquí os libros de texto recomendadados para os diferentes niveis

PLAN ADAPTACIÓN COVID-19

Enviado por Dirección o Mér, 23/09/2020 - 23:26

De acordo cos Protocolos e Instrucións conxuntas da Consellería de Sanidade e da Consellería de Educación e Formación Profesional, debido a situación actual de pandemia do COVID19. Dende o noso centro, presentamos o:

 Borrador do Plan de adaptación ao contexto Covid IES de BRIÓN.

De xeito complementario e organizativo, achegamos a seguinte documentación dirixida á comunidade educativa:

MODELO DECLARACIÓN responsable familias

ENQUISA de autoavaliación COVID-19.

ACTUACIÓN ante un caso sospeitoso.

 PLANO portas entrada.

Ademáis, aconsellamos consultar como referencia a seguinte guía:

GUÍA volta segura as aulas.

Para máis información consultar en https://edu.xunta.gal

INFORMACIÓN SOBRE TRANSPORTE ESCOLAR

Enviado por Dirección o Mar, 22/09/2020 - 14:36

Informamos ás familias de que non temos aínda resposta do Servicio de transporte escolar da Delegación da Coruña sobre a proposta de organización das rutas que presentamos no mes de xullo. Unicamente nos deixaron clara a necesidade de suprimir a parada de Bertamiráns, por non ser alumnado da zona escolar de Brión e estar xa o transporte saturado co desta zona escolar. Polo demais, ata que teñamos unha resposta, as rutas mantéñense como o curso pasado.

Nesta situación e á espera de resposta, temos que facer as seguintes aclaracións:

-Non se fará a parada de Bertamiráns

-Terán transporte escolar asegurado:

-Todo o alumnado usuario lexítimo (de ESO, da zona escolar de Brión e que vive a máis de 2 km)

-Todo o alumnado de ESO que vive entre 1 e 2 km.

-O alumnado de 1º de ESO que vive a menos de 1 km (o que solicitara a parada de Río Pego),                collendo o autobús na parada da Gardería.

O resto do alumnado que solicitou transporte só poderá utilizalo se quedan prazas libres.

Recordámoslles que a Empresa Ferrín, que pasa por Bertamiráns e Os Ánxeles, fai parada no instituto sobre as 8,20 h e de volta pode recoller ao alumnado na parada que hai perto do Centro social ás 14,40 h

Por outra parte, no contexto de Pandemia no que estamos, facemos un chamamento a todo o alumnado que poida vir andando ou en Bici para que o faga, habilitaremos aparcadoiro adecuado.

INFORMACIÓN SOBRE O COMEZO DO CURSO

Enviado por Dirección o Lun, 21/09/2020 - 13:35

Informamos ás familias do horario de presentación do alumnado, os días 23, 24 e 25. Consulten o documento adxunto.

IMPORTANTE:

-Todo o alumnado debe traer máscara da casa. Proximamente colgaremos o Protocolo COVID nesta páxina, de momento as normas básicas explicaránselles durante a presentación.

-Vai haber transporte escolar para ese horario, pero recoméndose que todo o alumnado que o poida facer veña a pé ou en Bici.

NOVIDADES SOBRE O CURSO 20-21

Enviado por Dirección o Mér, 16/09/2020 - 08:51

Informamos ás familias da concesión, por parte da Consellería de Educación, de 3 dos 4 profesores/as que solicitabamos, polo que retomamos a organización do curso 20-21.

Esperamos ter todo preparado para comezar as clases o día 23. Informarémoslles pola páxina web e/ou correo electrónico.

O CURSO 20-21

Enviado por Dirección o Xov, 10/09/2020 - 10:13

CARTA ABERTA ÁS FAMILIAS:

Ante as información contraditorias que saen da Consellería de Educación; por un lado din nos medios de comunicación que nos dan a escoller entre:

-O desdobramento de grupos para poder ter 1,5 m de distancia,

-A instalación de mamparas e 1 m de distancia

-A semipresencialidade.

E por outro dinnos, pola vía da Inspección educativa, que o a 1ª opción é a instalación de mamparas, aínda que teñamos aulas para eses desdobramentos. Ou sexa, que nada de escolla: obriga.

A Dirección do IES de Brión quere deixar claro o seguinte:

-Desbotamos a utilización de mamparas polo custo, polos problemas de limpeza, pola dificultade de mobilidade do alumnado, de escoita, de ventilación, etc.

-Consideramos que nada pode substituir ao ensino presencial e, polo tanto desbotamos a semipresencialidade.

-Temos aulas dispoñibles e queremos que nos dean os 4 profesores/as que solicitamos para facer os desdobramentos, en horario normal de mañás, e para facer todas as gardas que o Protocolo COVID da Consellería nos obriga a facer.

-Queremos unhas instrucións definitivas xa porque estamos fartas dos cambios de criterio da Consellería. Levamos moito tempo traballando para organizar o curso e a organización que facemos un día, non serve para o seguinte.

POR ÚLTIMO: Calquera medida que non sexa o aumento de profesorado e os desdobramentos, non será nunca por decisión nosa, senón por imposición da Consellería.

Grazas ás familias por apostar polo ensino público!

Recorden que o comezo do curso se adía ata o mércores 23, daremos máis información en canto poidamos a través da páxina web

RECOLLIDA DE VALES PARA MATERIAL ESCOLAR

Enviado por Dirección o Mér, 02/09/2020 - 10:20

As familias do alumnado que promocionou en xuño, pode pasar a recoller os vales para material escolar. Os do alumnado que se matricula en setembro poderán recollelos a partir do día 16.

SETEMBRO: CALENDARIO E INSTRUCIÓNS

Enviado por Dirección o Mar, 01/09/2020 - 18:34

Consulta aquí o calendario e instrucións para o mes de setembro.

PROTOCOLO COVID-19 PARA AS PROBAS DE SETEMBRO

Enviado por Dirección o Ven, 28/08/2020 - 21:55

Debido a situación xerada pola pandemia do COVID-19 deixamos a continuación unha serie de indicacións para a realización das probas extraordinarias de setembro.

O EQUIPO DIRECTIVO

DESCARGA O ARQUIVO AQUÍ