"MAIS EU NON SON EU" OBTÉN O PREMIO ZAMBURRIOI NO FESTIVAL OLLOBOI

Enviado por admin o Ven, 17/05/2019 - 22:55

A curtametraxe "Mais eu non son eu" obtivo o premio especial Zamburrioi, máximo galardón otourgado polo Festival Audiovisual Escolar Olloboi. A cinta resultou escollida polo xurado do festival entre os 40 traballos finalistas.

O premio foi recollido por membros do equipo de cine do IES de Brión na IX edición deste festival, celebrada nos Asteleiros Triñanes, en Cabo de Cruz, onde Quico Cadaval exerceu de mestre de ceremonias.

Parabéns ao alumnado participante no proxecto e á súa directora Ana Cadenas.

Accede a máis información sobre a actual edición do fectival na web de Olloboi

Accede  á curtametraxe na web de Olloboi

Rafting no río Ulla

Enviado por carmengf o Mar, 14/05/2019 - 18:47

rafting no rio ulla

O pasado xoves 9 de maio, o alumnado de 1º de bacharelato acompañados pola profesora Carmen García e o profesor Carlos Freiría, puidemos desfrutar dunha xornada de rafting no río Ulla.

Aínda que o tempo non acompañaba, a actividade puido desenvolverse con normalidade e todos pasamos un bo rato. O descenso polo río durou aproximadamente hora e media na que fixemos distintos xogos como baixar por un rápido a nado ou saltar desde una gran pedra.

Foi un día xenial!

Tania García e Antía Cunqueiro, 1º Bacharelato A

NOTA: Podedes ver todas as fotos premendo aquí.

Blog trip to London

Enviado por carmengf o Mar, 14/05/2019 - 18:27

Se queres seguir as viaxes a Londres do alumnado das Seccións Bilingües (en inglés) de Educación Física, bótalle unha ollada ao blog da viaxe, premendo na imaxe.

Logo blog trip to London

O CORE DAS TIC

Enviado por luz o Ven, 10/05/2019 - 00:29

O alumnado de Tecnoloxía Industrial de 1º de Bacharelato participou o pasado 25 de abril na actividade O Core das TIC, proposta desenvolvida por Coremain e impulsada pola Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA), dentro do Plan DigiTalent (Plan de Promoción do Talento Dixital de Galicia).

A proposta, que presenta o obxectivo de incentivar as vocacións STEM (Science, Tecnology, Engineering, Mathematics) entre o alumnado, permitiulles vivir en primeira persoa o día a día dunha compañía TIC, coñecendo a organización e metodoloxías de traballo e experimentar de maneira práctica as labores tecnolóxicas. Durante a mañá o alumnado tivo a oportunidade de empregar algunha das tecnoloxías que aplica o equipo técnico executando unha demo de automatización e de coñecer a linguaxe de programación dun proxecto para dotar de intelixencia a robots con membros do equipo I+D do proxecto.

Accede á nova en:

Código cero: Coremain mostra á rapazada como se traballa nunha empresa TIC

Coremain: Recibimos aos primeiros participantes en "O Core das TIC"

# APUNTAS TECH?

Enviado por Eva Pardiñas o Lun, 06/05/2019 - 17:00

O día 25 de abril coincidindo co Día internacional  das rapazas nas TIC déronse a coñecer os premios de # Apuntas Tech?

I concurso #Apuntas Tech? do CESGA para potenciar as vocacións STEAM nas nenas.

Un grupo de alumnado de 3 ESO  B acadou o  premio de ACCESIT pola súa proposta RECOÑÉCEAS na categoría de secundaria.

RECOÑÉCEAS

Alumnado participante no concurso:

Coordinadores: Andrea Grille e Adan Maroñas

Colaboradores: Diana Cantorna, Carla Castro, Dakota Esparís,Yolanda Garcia, Marco Gualillo, Lara Guzmán e Iago Nieto, Paula Señorís

1º B colabora con el Santuario Gaia

Enviado por Tatiana o Ven, 03/05/2019 - 09:46

El grupo de 1ºB de ESO ha apadrinado a Sonia, una jabalí del Santuario Gaia (www.fundacionsantuariogaia.org). Con ello no sólo colaboran con la gran labor que se realiza desde esa asociación, sino que desarrollan su sentido de la generosidad y de la iniciativa. La revolución también se puede hacer con 12 años.

V COMPETICIÓN DE ROBOTS DA ESCOLA DE ENXEÑERÍA INDUSTRIAL DE VIGO

Enviado por centro o Mar, 30/04/2019 - 00:19

O pasado venres 26 de abril un total de 56 rapaces e rapazas do noso instituto participaron na "V Competición de Robots da EEI" organizada pola Escola de Enxeñería Industrial de Vigo, na que se chegou ao milleiro de estudantes.

Nesta ocasión participou alumnado de 2º de ESO que cursa a materia de Introdución á Robótica, de 4º de ESO que cursa Tecnoloxía e de 1º de Bacharelato con Tecnoloxía Industrial, chegando tres equipos á final e acadando un dos grupos de cuarto un 5º posto entre un total de 58 equipos que competían na súa categoría.

Accede ás novas da Competición:

Un milleiro de estudantes na V Competición de robots en Vigo, na TVG

171 equipos participaron na Competición de robots da UVigo, en Código Cero.

ADMISIÓN DE ALUMNADO. LISTAXES PROVISIONAIS

Enviado por admin o Xov, 25/04/2019 - 10:12

Listaxes provisionais de alumnado admitido para o vindeiro curso 2019/20

1º Bach

2º Bach

O prazo de reclamacións é do 25 de abril ao venres 3 de maio.

JUVENES TRANSLATORES

Enviado por Bernice o Xov, 11/04/2019 - 11:58

Sara Picos na Comisión Europea co Comisario Günther H. Oettinger e o Director Xeral de Traducións Rytis Martikonis.

O escritor Héctor Cajaraville co alumnado de 3º ESO

Enviado por Paché o Xov, 11/04/2019 - 10:07

O martes, 9 de abril, o escritor compostelán mantivo no salón de actos do centro un encontro cos lectores da obra A caixiña dos rancores para falar da mesma e do seu proceso creativo. Tras a súa exposición o novelista respondeu a todas as preguntas que foran xurdindo durante a lectura.