CERTAME CULTURAL 2021

Enviado por Dirección o Xov, 08/04/2021 - 12:13

Para acceder as bases do concurso preme no seguinte enlace: BASES

PRIMEIRO MUSICAL DE BAILADELA TEATRO

Enviado por Dirección o Mar, 30/03/2021 - 21:53

Mañá 31 de marzo estrearase  "DESORIENTADAS" o primeiro e  extraordinario musical de "Bailadela Teatro".

Moitos parabéns a todas vos!!

OBRADOIRO DE RADIO

Enviado por Dirección o Lun, 22/03/2021 - 12:21
Non sabes que facer polas tardes?
Vén facer radio con nós participando no obradoiro de radio que faremos no mes de abril.
Os mércores 14, 21 e 28 de abril e o 5 de maio de 16:30 a 18:00
Aprenderás a facer entrevistas, a dar a túa opinión e preguntar aos demais, a traballar en equipo... unha radio escolar para mellorar o mundo!

Anótate na biblioteca antes do 25 de marzo, as prazas son limitadas e atenderáse á orde de inscrición

CONFERENCIA 11F: HISTORIA DUNHA INVESTIGADORA: A VACINA COVID-19

Enviado por luz o Lun, 08/03/2021 - 18:35
O pasado xoves 25 de febreiro, os alumnos e alumnas de 4º de ESO de Ciencias, asistimos a unha videoconferencia na que Mireya López Borrajo, investigadora no laboratorio MJ Alonso LAB, contou a súa experiencia como investigadora na vacina da covid-19 e como muller na Ciencia.
Conferencias 11F: Mireya López Borrajo

Mireya é unha das galegas que están a investigar nunha vacina contra a covid-19. Durante a charla Mireya espuxo o esforzo e adicación que require un proxecto dese calibre, como traballar contrarreloxio ata 12 horas ao día ou renunciar a vacacións. Porén, ela pensa que estas accións van pagar a pena cando toda a poboación estea vacinada e cando, pouco a pouco, a pandemia sexa erradicada. Ademais, explicounos como funcionaba o virus da covid, a súa estrutura e as vacinas que na actualidade se están poñendo. Tamén fixo un percorrido pola súa experiencia formativa ata a actualidade como investigadora predoutoral nun laboratorio de prestixio a nivel mundial, contándonos as dificultades na carreira científica, suplidas con esforzo, interese e búsqueda de oportunidades. Ela tivo que traballar moi duro, máis como resultado na actualidade está formándose nunha área que lle gusta, axudando a protexer a saúde de miles de persoas. Julia González, Laura Pérez, Eirena Souto, Martina Sambade. Alumnas de 4º D e 4º C. Desde o IES de Brión agradecemos a Mireya a súa participación na videoconferencia.

PHOTOCALL 8 DE MARZO

Enviado por Dirección o Ven, 05/03/2021 - 19:50

OBRADOIRO BAILE TRADICIONAL

Enviado por nuriacastelao o Mar, 02/03/2021 - 20:00

Este trimestre tocoulles aos alumnos de 1º ESO vivenciar o Obradoiro de Baile Tradicional baixo a tutela de Miguel e Minia. A partir de agora, xa estamos preparados para asistir a unha foliada, agora tan só faltanos que as circunstancias nolo permitan. Que viva o movemento!!!

SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA CURSO 2021/22

Enviado por Dirección o Lun, 22/02/2021 - 11:21

ADMISIÓN DO ALUMNADO CURSO 2021/22

DENDE O 1 AO 22 DE MARZO

• Aplicación informática ADMISIONDEALUMNADO (para cubrir as solicitudes co manual de axuda).
  • Solicitude de admisión en papel.

Anexo II(Galego)    Anexo II(Castelán)

NOTA: Esta solicitude é para aquel alumnado do IES DE Brión que pretenda cambiar de centro educativo e para aquel que queira solicitar praza no noso centro.

O alumnado actualmente matriculado no IES de Brión que queira continuar os estudos neste centro non ten que facer reserva de praza, posto que esta faise de xeito automático.

DÍA INTERNACIONAL DA NENA E MULLER NA CIENCIA

Enviado por luz o Mar, 09/02/2021 - 12:29

UNHA XINCANA DIDÁCTICA

Enviado por carmengf o Mar, 19/01/2021 - 16:34

Por mor do cansanzo acumulado durante o trimestre, cara finais do mesmo, a necesidade de actividades máis relaxadas e diferentes facíase notar.

É aquí onde entra esta actividade do departamento de Educación Física; que se ben era diferente, non tiña nada de relaxada! Consistiu nunha xincana con preguntas sobre bádminton e sobre localizacións concretas da nosa vila. Cada estación tiña un código QR a escanear, que daba as preguntas a responder e indicaba as coordenadas no mapa cara a seguinte.

Desta maneira, alternando entre correr, trotar e andar, percorrimos todos os arredores do instituto, indo dende o campo de fútbol ata a biblioteca pública e dende o ximnasio ata residencia de maoires.

Aínda que o tempo atmosférico foi tan feroz coma os rivais, ó final todos logramos acabar a actividade respectando o tempo límite. En conclusión, foi unha boa forma de amenizar o último día, aprendendo sobre a nosa vila, repasando os contidos de bádmintón dobres traballados durante o trimestre na clase de Educación Física, e cumprindo o propósito da materia, MOVERSE!

Por Tomás M. Stetson Roch, 1º Bacharelato A

DESCUBRIMOS O AZUCRE OCULTO NOS ALIMENTOS

Enviado por Dirección o Dom, 10/01/2021 - 12:16

Dende o pasado 11 de decembro, o alumnado de Promoción de estilos de vida saudable (2ºESO) exhibe na entrada do centro unha exposición baixo o título “O azucre oculto nos alimentos”. Nela, cada alumna/o expón un produto de consumo habitual entre a mocidade, acompañado dunha saquiña que contén a cantidade aproximada de azucre do alimento.

Con esta exposición, o alumnado trata de tornar visíbel a cantidade deste tipo de glícido que conteñen os alimentos e contribuír a concienciar á comunidade educativa da necesidade de lermos as etiquetas de información nutricional para saber que tipo de substancias estamos a inxerir.

Neste trimestre puidemos aprender a gran cantidade de azucre que consumimos, a maioría das veces sen sermos conscientes, e o doado que é superar a dose máxima recomendada de 25g ao día.

Agora tócanos contárllelo ao resto do instituto!