TÉ CON KANT. INVERSA TEATRO

Actividade para 2º de Bacharelato

Data: 14/12/17

Lugar: Salón Teatro. Santiago de Compostela

Té con Kant clip 1 from Inversa Teatro on Vimeo.

O próximo venres 15 de decembro os departamentos de Filosofía, Relixión e Galego organizan unha visita ao Parlamento de Galicia e a exposición Vida de Gervasio Sánchez co alumnado de 2º de ESO.

Exposición «Vida» de Gervasio Sánchez. Santiago de Compostela

Taller «La dignidad es lo que importa», con Gervasio Sánchez. Santiago de Compostela

JUVENES TRANSLATORES

Enviado por admin o Xov, 30/11/2017 - 09:36

Outro ano máis o IES de Brión tivo a sorte de ser selecionado para participar no concurso anual de tradución da Comisión Europea que se celebra conxuntamente en todos os paises de la UE no mes de novembro. Noraboa ao alumnado que se presenta …¡Sorte no concurso!

APRENDENDO A COOPERAR, COOPERANDO PARA APRENDER

Enviado por Laura Fernández o Mar, 28/11/2017 - 21:09

A cooperación é necesaria para vivir en sociedade. Unha sociedade diversa, heteroxénea, plural precisa de equipos que traballen de xeito coordinado. Sabémolo; pero ninguén nace aprendido: só porque nos sentemos a falar en grupos pequenos non significa que traballemos realmente en equipo, temos que aprender a organizarnos, negociar, chegar a acordos, asumir a responsabilidade colectiva necesaria para conseguir un bo resultado para todo o equipo. No IES de Brión estamos niso: por 3º ano consecutivo dende o grupo de traballo de Aprendizaxe cooperativa participamos no programa CA/AC (Cooperar para aprender/Aprender a cooperar).

A aprendizaxe ten que ser inclusiva e integradora: tod@s podemos aprender de e con tod@s, a heteroxeneidade enriquece: esas son as ideas de base da Aprendizaxe cooperativa. Por iso, dende o grupo de traballo, asesorados por persoal do CAFI de Santiago de Compostela, do CFR de Vigo e da Universidade de Vic, intentamos cooperar entre nós e preparámonos para ensinarlle ao noso alumnado a traballar de xeito cooperativo. Vai aí unha mostra do alumnado de 1º ESO C traballando en equipo.

Ano a ano imos vendo pequenos avances, a seguinte fotografía resume as vantaxes que lle ve o alumnado de 4º ESO B ao traballo en equipo: sobran palabras, puxéronas eles e elas.

DÚAS LÚAS

Enviado por admin o Ven, 17/11/2017 - 09:23

O venres día 17 de novembro ás 20:00 h, preséntase no IES de Brión a curta "Dúas lúas".

SAMAÍN NO IES DE BRIÓN

Enviado por Aida o Xov, 16/11/2017 - 16:32

Actividade realizada con follas de árbores polo alumnado de 1º ESO A e 1º ESO B.

Save

O proxecto IVI ( Interpretación Virtual Interactiva) desenvolvido por alumnado de Tecnoloxía Industrial e Debuxo Técnico ven de obter o 1º premIo do Desafío Programacion da categoría senior do Premio de innovación educativa "Desafíos STEM: Programación, robotica e impresión 3D convocado pola Consellería de Cultura, Educacion e O. U.

Parabéns a Pablo Bouzas Casal, Alex Dosil Souto, Hugo Fiz González Pérez, Ricardo Horta Cadenas, Xosé Lois Piñeira, Javier López Rúa, Lucas Medina Ramos, Carmen Trigo Covas e Manuel Vázquez Dosil.

O proxecto consistiu no deseño e construción dun sistema interactivo que permitise a representación e manipulación dun obxecto 3D en tempo real mediante a información recibida por un sensor.

Elaboráronse dúas variantes, nunha emprégase un ultrasón para definir translacións de figuras, na outra un xiroscopio para definir rotacións.

O traballo abrangue tres grandes áreas:

Obtención e procesado de datos mediante sensores e placa Arduino.

Recollida dos datos a través do porto serie e procesado dos mesmos mediante un script de Python.

Modelado de figuras e asignación de comportamentos mediante sensores e controladores en Blender.

Este proxecto foi desenvolvido cos medios e materiais dispoñibles nas nosas aulas, polo que podería ser reproducido, continuado e mellorado noutros centros co uso do seu material e a documentación elaborada polo alumnado. Calquera persoa interesada podería ampliar o proxecto con novos sensores, outros modelados e optimizar o sistema.

PREMIOS PROXECTA DE INNOVACIÓN EDUCATIVA

Enviado por admin o Ven, 29/09/2017 - 17:02

O venres 29 de setembro tivo lugar a entrega dos Premios Proxecta de Innovación Educativa 2017 na Cidade da Cultura á que acudiron as profesoras Luz Ramos e Ana Santos.

No acto recolleron o accésit outorgado ao centro pola memoria presentada a este certame na que se recompilan os diferentes traballos desenvolvidos no centro ao abeiro do Plan Proxecta.

Este recoñecemento ven a abalar, unha vez máis, a liña metodolóxica de traballo por proxectos incorporada en diferentes materias dende hai anos no noso centro.

A nova no Portal Educativo da Conselleria de Cultura, Educación e O.U.

PRESENTACIÓN DO ALUMNADO. CURSO 2017/18

Enviado por admin o Mar, 05/09/2017 - 12:10

O día de presentación do curso e recepción do alumnado por parte dos titores será o venres 15 de setembro de 2017. Levarase a cabo en tres quendas:

Das 11:30 ás 12:30

1º de ESO (porta principal)
2º de ESO (porta do patio)

Das 12:15 ás 13:00

1º e 2º de Bacharelato (porta principal)

Das 12:45 ás 13:30

3º de ESO (porta principal)
4º de ESO (porta do patio)

Nota: Hai transporte escolar.
O día 18 xa haberá clases con normalidade.

ENTREGA DE NOTAS

Enviado por admin o Mar, 05/09/2017 - 10:46

As notas das probas extraordinarias de setembro do alumnado da ESO e 1º de bacharelato entregaránse o vindeiro xoves día 7 ás 10:00 horas.