NOVAS DIRECCIÓN

CALENDARIO PROBAS DE MATERIAS PENDENTES CURSO 2022/23

ARQUIVO CALENDARIO EXAMES: ENLACE

CONVOCATORIA DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR

Convocatoria de probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de  formación profesional  para o ano 2023

Públícase o calendario para a solitude e realización das probas de acceso a ciclos formativos de Grao Medio e Grao Superior para o alumnado que non conte coa titulación esixida (ESO/BAC ou equivalentes respectivamente) e ademais conte cos seguintes requisitos:

CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO

Poderán participar na proba de acceso aos ciclos formativos de grao medio as persoas que non cumpran os requisitos académicos exixidos para acceder a eles e teñan dezaseteanos ou os fagan no ano natural de realización da proba.

CICLOS FORMATIVOS GRAO SUPERIOR

Estas probas non implican a reserva de praza nun ciclo de Formación Profesional.

CALENDARIO AVALIACIÓNS CURSO 2022_23

DATAS AVALIACIÓN 1ª AVALIACIÓN
AVALIACIÓN 2º BAC: 28 de Novembro de 2022
ENTREGA DE NOTAS 2º BAC : 2 de Decembro de 2022
DÍAS: 19,20,21 de Decembro de 2022
ENTREGA DE NOTAS: 22 de Decembro de 2022
DATAS AVALIACIÓN 2ª AVALIACIÓN
AVALIACIÓN 2º BAC: 23 de Febreiro de 2022
ENTREGA DE NOTAS 2º BAC : 24 de Febreiro de 2023
AVALIACIÓN 1º BAC: 7 de Marzo de 2023
ENTREGA DE NOTAS:  10 de Marzo de 2023
AVALIACIÓN ESO: 27,28 e 29 de Marzo de 2023
ENTREGA DE NOTAS:  31 de Marzo de 2023

PLAN DE RECUPERACIÓN DE PENDENTES 2022_23

No seguinte arquivo infórmase de como os distintos Departamentos Didácticos levarán a cabo o plan de recuperación de materias pendentes.

ARQUIVO

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 22-23

Tendo en conta o Decreto 92/1988 do 28 de abril, o Decreto 324/1996 do 26 de xullo e a resolución do 19 de setembro de 2022 (DOG do 30 de setembro), convócanse ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR, nos seguintes sectores:

• PROFESORADO: renovación de 3 membros
  • ALUMNADO: renovación de 2 membros
  • PAIS/NAIS: renovación de 1 membro.

O proceso electoral, regulado e supervisado pola Xunta Electoral, será levado a cabo de acordoco calendario anexado.

Anéxase tamén,  modelo de candidatura que tamén estará dispoñible na secretaría do centro.

Os censos serán  publicados no taboleiro correspondente.

ARQUIVOS NOS SEGUINTES ENLACES:

AMPLIACIÓN DE AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Publicada no Diario Oficial de Galicia do 14 de outubro de 2022 a Resolución de concesión directa da ampliación das axudas para adquirir material escolar.

Nesta resolución establécese que os beneficiarios do vale para adquirir material escolar por importe de 50€ recibirán un vale adicional de 25€.

As familias poden recoller o vale de 25€ no centro a partir do martes 18 de outubro.

O vale debe empregarse preferentemente na libraría antes do 1 de decembro de 2022.

Ver resolución aquí: DOG nº 196. 14/10/22

CALENDARIO ESCOLAR 2022-23

ORDE do 20 de maio de 2022 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2022/23 nos centros

docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

ARQUIVO

INICIO DO CURSO 2022-2023

Na tarde do día 7 de setembro farase pública a distribución dos distintos grupos a través da aplicación Abalar.
O día 8 de setembro darán comezo as clases ás 8:25h cunha xornada de presentación para todos os niveis educativos, seguindo a seguinte distribución:

8:25h - 9:15h     1º ESO PATIO CUBERTO (ZONA ESQUERDA)
2º ESO PATIO CUBERTO (ZONA DEREITA)
3º ESO XIMNASIO
4º ESO VESTÍBULO PLANTA ALTA
BACHARELATO     VESTÍBULO PLANTA BAIXA

A continuación o alumnado seguirá o horario establecido para ese día, ata as 14:05h.
Os titores/as de cada grupo pasarán lista e acompañarán ao alumnado ás respectivas aulas.
Nesa xornada de presentación, haberá transporte escolar.

O día 9 de setembro, a actividade lectiva comezará co horario habitual, dende as 8:25h.

En Brión, a 5 de setembro de 2022

A Dirección