Atención a familias

HORARIO DE ATENCIÓN AO ALUMNADO E ÁS SÚAS FAMILIAS. CURSO 2023/24

Os/as titores/as do centro dispoñen dunha sesión semanal adicada á atención do alumnado e as súas familias.

INFORMACIÓN SOBRE MATERIAL, PLATAFORMAS E CORREOS DO PROFESORADO DURANTE O CONFINAMENTO

Na seguinte táboa, PINCHANDO nos distintos cursos aparecen reflectidas  as plataformas, recursos e correos do profesorado de cada un dos grupos. O alumnado pode servirse desta táboa para acceder DENDE OS ENLACES DAS PLATAFORMAS QUE APARACEN EN CADA ARQUIVO ás tarefas enviadas polos/as docentes durante a 3ª AVALIACIÓN.

Para que as FAMILIAS contacten co profesorado deixamos a súa disposición o seguinte enlace que os levará aos seus correos:

1º ESO A 2º ESO A 3º ESO A 4º ESO A 1º BACHA 2º BACH A
1º ESO B 2º ESO B 3º ESO B 4º ESO B 1º BACH B 2º BACH B
1º ESO C 2º ESO C 3º ESO C 4º ESO C
  2º ESO D

PARA ACCEDER AO TRABALLO INICIAL E A INFORMACIÓN MANDADA DURANTE O PERIODO DO 16 DE MARZO AO 27 DE MARZO PINCHAR NO SEGUINTE ENLACE E DENDE AÍ ELIXIR A TITORIÍA CORRESPONDENTE:  ENLACE

PODERÁN ACCEDER  AOS VIDEOTITORIAIS PARA FAMILIAS E DOCENTES SOBRE OS SERVIZOS  DIXITAIS EDUCATIVOS DENDE O SEGUINTE BOTÓN:

Para o alumnado que non teña conexión a Internet na casa, estamos preparando material e intentaremos facérllelo chegar. Sabemos de algúns casos, pero probablemente non de todos. Se estás nesa situación, ponte en contacto con nós no teléfono do IES que se indica máis abaixo. Se sabes de alguén que está nesa situación, dille que se poña en contacto.

Insistimos en que é para ir facendo con calma, con tranquilidade, na medida en que as familias o consideren oportuno. Só queremos axudar, non aumentar o estrés que trae consigo esta situación.

Deixamos tamén a disposición das familias e alumnado o correo da nosa orientadora, Esperanza: esperanza@iesbrion.comasí como unha serie de consellos para levar mellor este periodo. Podedes acceder a eles pinchando nos seguintes enlaces:

Un saúdo a todo o mundo, paciencia e moito ánimo!!

A Dirección.