Axenda 21 Escolar Galega

A nosa horta

Repolo rizado, lombarda, nabicol, verza rizada...  A nosa hortiña colle cor!

Tócanos seguir coidando,regando e sacando herbiñas.

5 de xuño. Día mundial do Medio Ambiente

Dende 1973, cada 5 de xuño, todos os habitantes do planeta temos un día para celebrar, reflexionar e levar a cabo medidas de acción que axuden a preservar o noso entorno natural. Temos unha oportunidade para aprender da experiencia adquirida e motivarnos para tomar as medidas necesarias para lograr milloras duradeiras, e para que mediante estas medidas, quede asegurada a capacidade do planeta de soster ás xeracións futuras.

Tamén se festexa o 8 de xuño, o Día Mundial dos Océanos, que este ano baixo o lema "Xuntos temos o poder de protexer o océano" pretende que todos e todas nós recordemos o gran papel que o medio mariño xoga nas nosas vidas. Os océanos, ademáis da súa beleza e de ser o hábitat de miles de especies, proporcionan alimento, riqueza, menciñas.., e constitúen tamén a maior fonte de osíxeno que respiramos.

No seguinte enlace, podedes atopar multitude de películas sobre temática ambiental que nos farán reflexionar sobre a importancia de que, entre todos e todas, coidemos deste pequeno punto azul perdido no espazo que é a Terra.

Fai click aquí

Fabricamos biodiésel a partir de aceites e graxas usados na cociña

Na materia de Física e Química de 3º de ESO realizamos a experiencia de transformar graxas e aceites usados na cociña en biodiésel.

Creación, coidado e aproveitamento da nosa horta ecolóxica e coidado do xardín naturista

O proxecto de traballo no xardín naturista e de creación da propia horta ofrécese coma unha actividade de carácter extraescolar dirixida a todo o alumado que queira participar.Ao longo do curso, un grupo de 20 alumnos e alumnas de diferentes cursos da ESO, quedan os venres pola tarde coas profesoras Pilar Carro Loureiro, Asunción Fernández e María Luísa Guerra Cañizo para crear e manter a nosa horta.