Alumnado de 4 ESO analiza sedimentos no CUVI

Alumnos e alumnas de 4º de ESO desprazáronse ás instalacións dos laboratorios de Xeoloxía da Facultade de Ciencias para analizar sedimentos recollidos ao longo da desembocadura do río Miño.

Baixo a supervisión do Dr. Miguel Nombela e acompañados polo Profesor de Bioloxía e Xeoloxía, Juan Hermida, o alumnado realizou unha caracterización de sedimentos en base á súa composición granulométrica e contido en CaCO3, que foron recollidos ao longo da desmbocadura do río Miño, desde Eiras ata a praia de Area Grande.

O obxectivo da investigación é describir como varían os parámetros analizados ao longo do tramo analizado.

Este traballo de investigación enmárcase dentro do Proxecto "Un Mar de Coñecemento" que se vén desenvolvendo ao abeiro dos contratos Programa que o IES A Sangriña vén desenvolvendo nos últimos anos en colaboración co Campus do Mar.

Podes seguir as novas do Proxecto neste enlace.