Viaxe musical a Madrid

24/02/2014 08:00
27/02/2014 22:30
Etc/GMT+1

O pasado mes de febreiro os rapaces de 3º ESO viaxaron a Madrid para participar nunha actividade de formación musical que leva organizando o Departamento de Música desde hai varios anos e que está destinada a promover e ampliar a formación musical e cultural do noso alumnado.

Nesta ocasión asistiron a dous musicais: El Rey León e Hoy no me puedo levantar. Paralelamente visitaron algúns museos e o Zoo-Aquarium, e percorreron algúns dos lugares máis emblemáticos da cidade, como o Madrid das Letras ou o Madrid dos Austrias.

Xa se está a converter nun clásico desta viaxe atoparse con algún personaxe famoso: actores, músicos... Nesta ocasión coincidiron co xogador de fútbol David Villa nun dos restaurantes do Zoo-Aquarium.

Coma todos os anos, os rapaces viñeron encantados coa viaxe. O Departamento de Música considera moi importante, polo tanto, manter esta actividade para os vindeiros cursos.

Os profesores responsables desta actividade foron Alfredo Garrido Navas e Nuria Vázquez García, que acompañaron ao alumnado durante cinco días moi intensos.

event | by Dr. Radut