Lemos, recitamos e xogamos nunha nova dimensión

Anxo Iglesias A Sangriña

O pasado luns, 11 de marzo, tivemos o pracer de recibir no noso centro a visita de Anxo Iglesias, gañador do Premio Merlín 2022 polo seu poemario Unha nova dimensión.

O alumnado de 1º da ESO tivo a oportunidade de coñecer as historias que se agochan detrás dalgúns dos poemas do seu libro. Foi unha experiencia estimulante na que tivemos ocasión de afondar no mundo, ás veces complexo, da poesía de xeito lúdico e dinámico, aínda que tamén houbo tempo para as emocións. A poesía como terapia, como experimentación e como nova forma de relacionarse coa realidade, son só algunhas das ensinanzas que levamos connosco despois do seu paso pola Sangriña.

Ademais, tamén puidemos escoitar as creacións do propio alumnado do centro que puxo as “lentes de poeta” durante unhas horas para descubrir que se pode ver o mudo desde unha óptica diferente e crear, como dixo o noso autor, “novas dimensións” máis fermosas e positivas.

Moitas grazas, Anxo, pola túa presenza no centro. Esperamos poder contar contigo en vindeiras ocasións!

story | by Dr. Radut