Proxecto EduReferentes

Executivas de Galicia

Durante este curso escolar a asociación Executivas de Galicia, co apoio da Consellería de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia, desenvolverá o proxecto EduReferentes.

Este proxecto, no que participará o alumnado de 4º de ESO do IES A Sangriña, ten como finalidade achegar a 20 centros educativos da comunidade galega, información e acompañamento para facilitar o seu coñecemento sobre o mundo laboral, desde unha perspectiva de xénero.

Para acadar esa finalidade, levaránse a cabo 3 actuacións concretas:

1. Charlas informativas coas que achegar ás aulas a realidade laboral coa colaboración de mulleres galegas, Referentes en distintos ámbitos laborais/profesionais. Estas mulleres forman parte do directorio #ReferentesGalegas que se pode visitar en https://executivasdegalicia.org/listado-de-referentes/.
  2. Sesións de mentoría individualizada nas que mulleres mentoras acompañarán a 5 alumnos e alumnas de cada centro educativo no seu proceso de orientación vocacional.
  3. Obradoiros de Softskills e creatividade para potenciar as habilidades e competencias persoais e laborais dun grupo de 25 alumnos e alumnas.