eMprende

O noso centro é un dos seis de toda Galicia que participa no programa piloto eMprende, a través de Ayuda en acción e cofinanciado polo Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones e polo fondos NextGenerationEU da Unión Europea. Este programa axuda ao noso alumnado de Ciclos a identificar a súa vocación e a mellorar o seu rango competencial posibilitando, así, o trazo dun plan vital que se adecúe ás súas necesidades e ás súas eleccións, adquirir as estratexias que lles permitan cambiar o seu presente para garantir o seu futuro. Actualmente, o alumnado está cerrando o Espazo Maiker do itinerario e farano o vindeiro mércores 15 de marzo coa celebración da I Feira de Emprendemento. Durante o evento, o alumnado participante presentará os prototipos creados para a súa validación e poderá participar nos distintos obradoiros e mesas redondas organizadas para a xornada.