Educación emocional, os perigos das redes ou un roteiro botánico: as actividades complementarias de finais de marzo

Ao longo da semana pasada, o alumnado de 1º de ESO e o alumnado de 1º de FPB participaron nun obradoiro de educación emocional impartido pola psicóloga Carina Alonso Crespo, organizado dentro dos Contratos-Programa, na liña Inclúe, no ámbito Educación Emocional.

O xoves, a profesora de Dereito Penal da Universidade de Vigo Marta García Mosquera faloulle a boa parte do alumnado de 1º de Bacharelato sobre “Os delitos que se agochan nas redes sociais”.

O venres, o alumnado de 4º de ESO realizou un roteiro de plantas silvestres da contorna da Sangriña, guiado por César Lema, doutor en Bioloxía, organizado polo Departamento de Bioloxía no ámbito dos Contratos-Programa na liña INNOVA: ámbito de Educación para a Saúde.