« Week of Decembro 5, 2016 »
Start: 05/12/2016 11:55
End: 05/12/2016 12:20

Este luns, 5 de novembro, no segundo recreo, celebraremos o magosto no noso centro.

Organízao o Departamento de Administrativo coa finalidade de recadar fondos para a viaxe a Madrid que vai realizar o alumnado de 1º e 2º do Ciclo Superior de Administrativo no mes de abril.

Bo proveito!

Start: 06/12/2016 00:00

Esta semana o noso centro estivo presente na prensa.

O pasado martes Faro de Vigo publicaba unha noticia sobre a participación do centro no proxecto EpDLab, proxecto centrado na educación en valores e novas tecnoloxías, e no que participamos desde o curso pasado. Podedes ler a noticia aquí.

O xoves, de novo no Faro, unha referencia ao éxito do noso alumnado no Rally Matemático e Científico Sen Fronteiras (rally que ganaron tres anos seguidos) e a visión que ten ao respecto o director do centro, dentro dunha reportaxe máis ampla sobre a excelencia no ensino galego, en relación aos resultados do informe PISA. Tendes dispoñible a reportaxe completa aquí, e a referencia ao noso centro aquí.

all day

Start: 06/12/2016 00:00
End: 08/12/2016 00:00

Start: 09/12/2016 10:15

As tesoiras de Matisse e Pintores foron os contos que escolleu o equipo de biblioteca para a sesión de contacontos á que asisitiron tres grupos de infantil do CEIP A Sangriña, sesión que levou a avezada contacontos Beatriz Núñez, e na que o noso alumnado de 1º de ESO actuou como anfitrión.

O alumnado de infantil obsequiounos cun adorno de Nadal que colgamos na nosa árbore.

Trátase da primeira actividade conxunta das bibliotecas do noso centro e o CEIP A Sangriña. Esperemos que sexa a primeira de moitas!

alumnado de infantil sentado durante o conto