Física e Química

Estándares mínimos e criterios de cualificación

Estándares mínimos e criterios de cualificación do Departamento de Física e Química <PDF>

“Os límites son un estímulo para sobrepasalos”

Non falaba das normas, ao dicir que “os límites son un estímulo para sobrepasalos”, aínda que algún pense que as normas están para iso, para saltalas. Non, o profesor Suso Fidalgo, neste caso, estaba a falar dos límites das nosas capacidades físicas, aínda que tamén se pode aplicar aos límites intelectuais.

Viaxe a Londres 2012

Un ano mais, e van 6, o alumnado da Sección Bilingüe de 3º da ESO está a participar nesta viaxe lúdica-académica (do 22 ao 29 de Xuño) acompañados polas profesoras Pilar Tobar, Chus Boo e o profesor Quico Bouza.

Campus científicos de verán 2012

Resolta a convocatoria dos Campus Científicos de Verán 2012, foi seleccionado o alumno DAVID RODRIGUEZ ACEVEDO, de 4º ESO A, para participar nun campus de verán

: "Diseño y construcción de microrobots", que se desenvolverá na Universidade Carlos III de Madrid, do 15 ao 21 de Xullo.

Parabéns.

"Física de partículas no Instituto: ¡Investiga co LHC!"

8 dos nosos alumnos e alumnas asistirán o vindeiro 15 de Novembro a unha xornada sobre Física de Partículas na Facultade de Física. De 9:30 a 18:00 coñecerán de primeira mán o funcionamento do LHC e analizarán algún dos datos obtidos nos aceleradores de partículas do CERN. Ademáis, terán a oportunidade de interactuar con outros compañeiros e compañeiras do resto de España para aportar os seus resultados.

Para mais información: http://www.i-cpan.es/eso/

Viaxe a Londres 3º ESO

Como xa é habitual nestas datas, o alumnado dos grupos bilingües de 3º da ESO realiza a viaxe a Londres. Este ano, a 5ª edición desta actividade, será do 22 ó 28 de Xuño. O grupo de 23 alumnas e alumnos vai acompañado polas profesoras Chus Boo (Física e Química) e Paz Peña (Bioloxía e Xeoloxía).

Agardamos que aprendan moito ó tempo que o pasan ben. Boa viaxe!

Arquímedes no Balneario do Tremo

Coa intención de rematar o curso dunha maneira relaxada, despois do stress dos exames, e aproveitando os contidos que se estaban a tratar na clase, alumnos e alumnas da Sección Bilingüe de 4º de ESO foron ó balneario do Tremo o Martes, 21 de Xuño.

Durante a actividade, aproveitamos para explicar e entender "dende dentro da piscina" que lle levou a Arquímedes a descubrir o seu famoso principio. Por suposto, e a diferencia de Arquímedes, ninguén correu espido gritando "Eureka".

Unha boa despedida de fin de curso.

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERANO 2011

Resolta a convocatoria dos Campus Científicos de Verán 2011, dúas alumnas e un alumno do noso centro foron seleccionados para participar nesta edición.

4º ESO: IRENE ADÁN BARRIENTOS. Campus Andalucía TECH. Proxectos: "Genética: del laboratorio a la sociedad" (4-8 de Xullo) ; "Computación inteligente con organismos vivos" (11-15 de Xullo)

1º BAC:

Suso Fidalgo en ...a viaxe no tempo!!

A física cuántica, sen secretos

Viaxes no tempo e buratos de verme. En realidade do que íamos falar era de Star Trek, do regreso ao futuro ou de Star Wars. Tratábase de desinchar algo o globo da nosa fantasía e ver que hai de certo en tanta película, tanto cómic ou tanta novela de ciencia ficción.

Veuse o interese polo tema en que de novo tivemos que recorrer á sala de exposicións. Non cabería a xente na aula da planta baixa do pazo no caso de que a charla se tivese celebrado alí.

E veuse tamén o interese ,no animado coloquio que houbo ao final, con preguntas de todo tipo e para todos os gustos, onde cada quen intentou resolver os seus enigmas particulares. “Profesor, pensa vostede que o Falcón Milenario de Hans Solo podería resistir un salto ao hiperespacio?”