Investigación sobre o patrimonio da contorna

O alumnado realizou unha investigación sobre o patrimonio do Barroco en Ames e sobre o patrimonio contemporáneo en Santiago de Compostela.

• Barroco en Ames: Os alumnos e alumnas de 3º de ESO investigaron por grupos diferentes elmentos patrimoniais de época barroca. A investigación consistiu nun traballo preliminar de documentación a través de fontes secundarias, unhadocumentación en campo a través da observación directa, fotografiado, gravación en vídeo e entrevistas aos veciños, xeolocalización, deseño de guión e actividades para facer durante a visita guiada e deseño dun roteiro cooperativo unindo os diferentes elementos investigados..
  • Patrimonio contemporáneo en Santiago de Compostela: Os alumnos e alumnas de 4º de ESO investigaron por grupos diferentes elmentos patrimoniais de época barroca. A investigación consistiu nun traballo preliminar de documentación a través de fontes secundarias, unha documentación en campo a través da observación directa, fotografiado, gravación en vídeo e entrevistas aos veciños, xeolocalización, deseño de guión e actividades para facer durante a visita guiada e deseño dun roteiro cooperativo unindo os diferentes elementos investigados.