Olimpíada Matemática 2017

O pasado 27 de abril, no IES A Xunqueira I de Pontevedra, celebrouse a primeira proba da Olimpíada Matemática 2017. A devandita proba, estaba orientada aos alumnos de 2º de ESO que dispoñían de 2 horas para facela. Os alumnos tiveron que resolver 5 problemas de lóxica matemática.

O noso centro, estivo representado polos alumnos Miguel Fernando Rocha Silva, Carla Fernández Bóveda, Luís Igrexas Fandiño e Adrián Martínez Romeu.

A organización foi moi boa e os nosos alumnos puideron vivir a experiencia de realizar unha proba externa ao centro. Os primeiros participantes do IES A BASELLA saíron do exame despois dunha hora e media de comenzala (Carla e Miguel) e 15 minutos máis tarde remataron Luís e Adrian. Saíron contentos porque puideron desenvolver os 5 problemas expostos

Os nosos alumnos foron preparados durante o curso, en horario extraescolar, polo profesor de Matemáticas Fernando Cáceres Gil. Desexamos moita sorte aos nosos alumnos.

Premede na seguinte imaxe para ver as fotos do evento: