« Maio 2024 »

Os Medios

O CRA nos medios de comunicación

TVG - Fun polo aire

O pasado venres 12 de outubro unha pequena representación dos alumnos e alumnas do CRA Ponte da Pedra participaron no programa Fun polo aire da TVG explicando por que é festivo.

Foi unha fermosa experiencia para todos eles. Fixérono xenial.

Imaxe de Jesus

La Voz de Galicia "Os nenos do CRA Ponte dá Pedra visitaron o dolmen de Dombate e o castro de Borneiro"

Hoxe na Voz de Galicia:

Imaxe de Jesus

El grupo Berdillo, del CRA Ponte da Pedra, interpretó «A voda da pulga e o piollo»

Texto alternativo para navegadores que no aceptan iframes.

Imaxe de Jesus

A Consellería de Educación escolle a nosa felicitación de nadal.

A Consellería de Educación no Espazo Abalas selecciona a nosa felicitación de nadal en stopmotion como podedes ver na súa web.

Imaxe de Jesus

O CRA Ponte da Pedra recibe unha mención ....

O CRA Ponte da pedra drecibe unha mención especial a Un can e un gato, CRA Ponte da Pedra, Carballo, A Coruña, pola calidade estética, axilidade narrativa e expresividade.