COMENTARIOS

• No upcoming events available

TEATRO LIDO

Imaxe de Sandra

LABREGOS DE CANCES ( Obra de teatro para Radio Voz)

O venres pasado o alumnado de 6º de Educación Infantil e Primaria de Cances fomos a representar unha pequena obra de teatro a Radio Voz, elaborámola  entre todos e todas coa axuda da mestra.

Dita obra foi para participar no XVIII concurso escolar de teatro lido "Xosé Manuel Eirís".

O título da obra acordado por votación foi "LABREGOS DE SEMENTES", a través dela pretendemos poñer nas nosas voces e que se poidan escoitar a través dun medio de comunicación tan importante como é a radio, o noso gran de area para que poidamos coincienciar as persoas que nos escoiten o mundo no que queremos vivir.

Obra:

-Amencía o que parecía un día solleiro na vila de Cances e o galo xa cantaba no galiñeiro

-Bos días Julio que che parece se imos buscar os veciños e veciñas de Cances?

-Si, vamos ata as súas casas;

-Pum , pum, pódese pasar?;

-Quen é?;

-Bos días somos Anxo e Julio de Cances;

-Bos días, pasade, pasade;

-E logo non ides a feira de Carballo que hoxe é domingo?;

-Non hoxe non podemos;

-E logo, por que non podedes?;

-Porque temos que sementar as terras de Cances;

-E logo, que ides sementar?;

-Eu sementarei sementes de respeto, para que haxa ledicia en todos os fogares;

-Eu sementarei sementes de igualdade para todas as persoas da terra;

-Eu sementarei sementes de paz, para que ningunha persoa teña que abandoar os seus fogares e os seus países;

-Eu sementarei sementes de valentía, para facerlle fronte ao medo e poidamos vivir libres;

-E logo, por que ides plantar todo iso?

-Por que queremos que todas as persoas de todas as terras do mundo sexan felices e vivan sen ningún medo.

Fixemos varios ensaios na escola antes de ir á radio, aínda así na radio puxémonos un pouco nerviosos e nerviosas, xa que era a primeira vez que estábamos diante dun micrófono real.

Aínda así gustounos moito e volveremos a repetir, xa que foi unha experiencia moi enriquecedora.

Dar as grazas ás familias, por colaborar neste tipo de actividades voluntarias tan enriquecedoras para os cativos e cativas.