« Abril 2024 »

Horto Escolar

Imaxe de MaríaLopez

Un maior contacto co entorno natural non só lle vai aportar ás nosas nenas e nenos maior coñecemento sobre o medio no que viven, senón que é a maneira máis efectiva para que aprendan a respetalo e coidalo.

De todos é ben  coñecido o entorno natural que rodea a nosa escola e que nos permite descubrir infinidade de cousas a través da observación e da exploración; pero ademais deste enorme potencial natural co que contamos hai que unirlle o espazo adicado ao Horto, un espazo organizado para traballar como labregas e labregos. Como ben sabedes estes últimos dous anos lévase a cabo na escola un programa de Horto Escolar por parte do Concello de Carballo e coordinado por Manuel Anxo Pardiñas. Quincenalmente imos levar a cabo actividades de plantación, regadío, coidado... que, en función do tempo metereolóxio e do noso traballo, ao final do curso recolleremos para poñelos á venta na Pequefeira.