Magosto e Samaín 2020

31/10/2020 18:29

A pesares das circunstancias pandémicas, no cole da Baña non quixemos deixar de celebrar o magosto cun pouco de mùsica e castañas no noso tempo de lecer.

Non tería sido posible sen a colaboración da ANPA Vieiro do Ensino, o Concello da Baña, Emilio Lois e seus (e tamén nosos) alumnos e alumnas da Escola de Música Tradicional da Baña, por iso a todos eles queremos dar as grazas.

E sobre todo, queremos felicitar ao noso alumnado e profesorado que soubo desfrutar do momento sen deixar de respectar en todo momento, as normas sanitarias.

Aquí deixamos unha pequena mostra do noso Magosto 2020.

Por outra banda, os corredores do cole locen tamén ben fermosos nesta semana de Samaín, cun mural colaborativo sobre o Samaín no mundo elaborado polo alumnado de Infantil e Primaria.