TRABALLO ESCOLAR CRISE " CORONAVIRUS"

24/03/2020 22:39

Queridas familias:

Esperamos que estedes levando o confinamento da mellor maneira posible e queremos transmitirvos que dende o afastamento estamos con vós.

Estes días a nosa función é acompañarvos neste proceso e facilitar un pouco o día a día. As tarefas que propoñemos non deben xerar en ningún momento estrés  nin situación de conflito nas vosas familias, senón que deben servir para manter hábitos de traballo e facer o día mais ameno.

A situación que estamos á vivir é moi difícil polo que é prioritario o benestar mental e emocional dos vosos fillos e fillas.

Resultanos moi difícil calcular o tempo de que dispoñedes para que os vosos fillos/as lles dediquen ao traballo e tamén é difícil calcular o tempo que lles levará facelos. Dentro da clase hai distintos ritmos de aprendizaxe e seguro que haberá nenos/as que demandarán mais tarefas das que subimos  diariamente e tamén haberá outro alumnado ao que se lle estea a facer un mundo levar as tarefas ao día.

Así pois aínda que nós sigamos subindo tarefas día a día debedes ser vós os que decidades a cantidade de traballo que necesitan os vosos fillos e fillas.

Vou seguir poñendo traballo día a día como viña facento ata agora nos mesmos medios: correo electrónico e whatsapp pero si queredes que ao mesmo tempo suba aquí as fichas que se empregarán ao longo de toda a semana non tedes mais que decirmo.

ANIMO!!