Sábado Maio 20, 2023
Start: 20/05/2023 20:27

O venres 21 de abril tivemos unha fermosa visita no noso horto escolar, o cociñeiro André Arzúa veu visitarnos e coñecer o noso traballo no horto escolar.

Alí colaborou con nós na plantación de cabaciñas, chícharos e outros productos en compañía de Carmen Freire e dos nosos fantásticos compañeiros de faena, os usuarios da Fundación para a protección dos Discapacitados Psíquicos da Barcala e do Fogar Residencia e centro de día de Ceilán. Unha fermosa comunidade arredor dun proxecto de consumo sostible no cal participa tamén a AFA Avania.

Ademáis, recibimos unha visita moi especial, o reporteiro da Radio Galega Quique Magdalena, quen partillou cos pequenos e pequenas agricultures, coa profe Iria e con André para o programa Galicia por Diante

Start: 20/05/2023 20:41

Co gallo do Día do Libro, a escritora de literatura infantil Ana Meilán visitou a nosa biblioteca escolar e partillou co alumnado de Infantil e Primaria sobre os seus fermosos relatos.

Start: 20/05/2023 20:56

Co gallo do Día das Letras Galegas o alumnado do cole participou nesta semana na elaboración duns fermosos maios que adornan o noso patio:

E recibiu a visita do Grupo de baile e música tradicional Brincadeira, grazas á colaboración da AFA Avania, desfrutando de velos cantar, tocar e bailar e tamén bailando todas e todos xuntos ao ritmo das súas melodías tradicionáis.

Xoves Maio 25, 2023
Start: 25/05/2023 17:03

Manuel Landeira

Vimos de ter coñecemento do pasamento do mestre e compañeiro Manuel Landeira, e dende o colexio no que tan duro traballou coma docente e director, queremos rendirlle unha sinxela e sentida homenaxe.

Landeira, tal e como o coñeceron alumnado e familias, veu traballar á Baña como mestre da escola unitaria de Lañas, na cal se ocupaba dos nenos, nun tempo en que o alumnado estaba segregado por sexos.

Mércores Xuño 07, 2023
Start: 07/06/2023 19:18

Debe formalizar matrícula:

• Alumnado que se escolariza por primeira vez (4.º Infantil)
  • Alumnado de Infantil e Primaria procedente doutro centro
  • Todo o alumnado de ESO

PRAZOS:

• Ed. Infantil e Primaria: do 20 ao 30 de xuño
  • ESO: do 23 de xuño ao 7 de xullo

Documentación:

Sobre de matrícula, que o alumnado de ESO recibirá canda os boletíns de notas finais e para o alumnado novo no centro estará dispoñible en administración a partir do día 16 de xuño.

Martes Xuño 13, 2023
Start: 13/06/2023 13:59

Publícanse as listas de libros de texto para o vindeiro curso, que poden consultarse no taboleiro do centro e nos arquivos anexos.

Para Ed. Infantil non se estableceu material didáctico impreso.

Atención! Para a ESO e algúns cursos de Primaria recoméndase esperar a setembro para comprar os libros, confirmando co profesorado se se van utilizar ou non. Vai indicada a recomendación nas propias listas dos cursos afectados.