Mércores Xuño 10, 2020
Start: 10/06/2020 12:22

Presentamos outro traballo máis, esta vez tratábase de crear un retrato baseado na técnica artística do cubismo, tendo a Pablo Picasso como máximo representante.

Aquí temos algunhas obras do noso alumnado de 5º e 6º! Sorriso

Martes Xuño 23, 2020
Start: 23/06/2020 17:49

Queres colaborar na atención do comedor escolar?

As nais, pais, titores legais do noso centro que desexen colaborar de xeito voluntario nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión que se atopan na Dirección do Centro.

Precisamos colaboradoras/es para o comedor de Infantil e Primaria de luns a venres e para a quenda de comedor de ESO dos mércores.

O prazo para presentar solicitudes estará aberto ata o 11 de setembro de 2020.

Se estás interesada/o en colaborar con nós, cubre a solicitude adxunta e entrégaa no centro en horario de 09:00 a 14:00 antes do 11 de setembro.

Moitas grazas!

Venres Xullo 03, 2020
Start: 03/07/2020 18:24

Queridas alumnas e alumnos, familias e profes,

Na redacción de A Baña Informa vimos de recibir este vídeo no que o voso cole quere contarvos canto se vos botou de menos neste final de curso tan estraño, sen festivais, graduacións, apertas, carreiras, xogos nin despedidas.

Tamén quere que saibades que está a prepararse con ilusión para recibirvos o vindeiro curso e de paso desexarvos un verán repleto de momentos felices que contarnos á vosa volta.

Foi un curso raro e difícil que superamos entre todos grazas ao voso fantástico traballo, colaboración e comprensión.

FELIZ VERÁN A TODAS E TODOS E ATA MOI PRONTO!