FESTIVAL FIN DE CURSO

MOITAS GRAZAS A TODOS. BO VERÁN!

O NADAL NO NOSO COLE

Grazas ao Apalpador, Papá Noel e aos Reis Magos por repartir caramelos e agasallos polas aulas e felicitacións para os nosos compañeiros/as do grupo de teatro pola obra que representaron.

What a wonderful world!!

O alumnado de Primaria tamén estivo traballando nesta fermosa canción en inglés para conmemorar o Día Escolar da Paz e a non violencia. Tod@s uns e unhas artistas!

Se clicando na imaxe non podedes ver o traballo, neste enlace poderes ver o vídeo completo:

What a wonderful world!!

NATURIZO

O luns día 15 o alumnado de Educación Infantil, 1º,2º e 3º de Primaria disfrutou da visita de NATURIZO.

"Ensinounos a reciclar e a respetar a natureza. Pasámolo xenial!"

Manifesto contra a violencia de xénero

O xoves 19 de setembro fíxose una paro de 5 minutos e gardouse un minuto de silencio na entrada do colexio para manifestar a nosa repulsa contra a violencia de xénero.

O acto consistiu na lectura dun manifesto e a exposición de varios cartaces, todo elo feito polos 4º de Primaria e  1º e 2º de ESO de Igualdade de Xénero e de Plástica, coordinados por Ana Quintela.

Aquí tedes unhas fotos do acto:

E picando na seguinte foto podedes ver o vídeo da lectura do manifesto:

Graduación de 6º de Infantil

O xoves 20 de xuño celebrouse no cole a Graduación dos alumnos de 6º de Infantil no que participaron profesores, alumnos e familias.Foi realmente moi bonito e estivo cargado de emocións e sorpresas.

Aquí tedes varias fotos:

E aquí tedes dous videos, o primeiro o que realizarou Ana Martínez, a titora de 6º de Infantil

E este segundo elaborárono as familias dos alumnos de 6º de Infantil

Fotos do Entroido 2019

Aquí tedes o enlace para ver as fotos do Entroido 2019

Pica na foto:

Celebramos o Magosto de forma diferente!

O xoves 8 de novembro celebramos o magosto, pero dunha forma diferente posto que tivemos unha degustación de platos cuio ingrediente princiapal era a castaña. Tivemos moitísimas variedades que os nenos e maiores degustaron con moito gusto.

Picando neste collage poderedes ver máis fotos de Primaria.                      E picando neste outro máis fotos de Infantil