O NADAL NO NOSO COLE

Grazas ao Apalpador, Papá Noel e aos Reis Magos por repartir caramelos e agasallos polas aulas e felicitacións para os nosos compañeiros/as do grupo de teatro pola obra que representaron.

What a wonderful world!!

O alumnado de Primaria tamén estivo traballando nesta fermosa canción en inglés para conmemorar o Día Escolar da Paz e a non violencia. Tod@s uns e unhas artistas!

Se clicando na imaxe non podedes ver o traballo, neste enlace poderes ver o vídeo completo:

What a wonderful world!!

NATURIZO

O luns día 15 o alumnado de Educación Infantil, 1º,2º e 3º de Primaria disfrutou da visita de NATURIZO.

"Ensinounos a reciclar e a respetar a natureza. Pasámolo xenial!"

Manifesto contra a violencia de xénero

O xoves 19 de setembro fíxose una paro de 5 minutos e gardouse un minuto de silencio na entrada do colexio para manifestar a nosa repulsa contra a violencia de xénero.

O acto consistiu na lectura dun manifesto e a exposición de varios cartaces, todo elo feito polos 4º de Primaria e  1º e 2º de ESO de Igualdade de Xénero e de Plástica, coordinados por Ana Quintela.

Aquí tedes unhas fotos do acto:

E picando na seguinte foto podedes ver o vídeo da lectura do manifesto:

Graduación de 6º de Infantil

O xoves 20 de xuño celebrouse no cole a Graduación dos alumnos de 6º de Infantil no que participaron profesores, alumnos e familias.Foi realmente moi bonito e estivo cargado de emocións e sorpresas.

Aquí tedes varias fotos:

E aquí tedes dous videos, o primeiro o que realizarou Ana Martínez, a titora de 6º de Infantil

E este segundo elaborárono as familias dos alumnos de 6º de Infantil

Fotos do Entroido 2019

Aquí tedes o enlace para ver as fotos do Entroido 2019

Pica na foto:

Celebramos o Magosto de forma diferente!

O xoves 8 de novembro celebramos o magosto, pero dunha forma diferente posto que tivemos unha degustación de platos cuio ingrediente princiapal era a castaña. Tivemos moitísimas variedades que os nenos e maiores degustaron con moito gusto.

Picando neste collage poderedes ver máis fotos de Primaria.                      E picando neste outro máis fotos de Infantil

Braulio dos Bolechas no coso cole!

O xoves recibimos unha visita impresionante! Nada menos que Braulio dos Bolechas. Seica andan a grabar videos para facer un programa de Youtube que se vai chamar Brauliotuber. No noso cole estiveron cos alumnos de 2º de Primaria na biblioteca para falar da roupa.

Pero aquí tamén demos unha sorpresa: un robot disfrazado de Braulio manexado polos alumnos de 6º de infantil do curso pasado, quedaron impresionados!

En canto se publique o programa de Brauliotuber xa vos avisamos, polo de agora se queredes ver máis fotos e vídeos picade na seguinte imaxe: