Animación á lectura

Contacontos pola Igualdade: Non mais Princesas.

Picade nesta foto para ir ao blog de Infantil e ver mais .

Picade nesta outra para ir ao blog de Primaria:

Mural pola Igualdade

O mural sobre a Igualdade comeza a coller forma.

Para saber máis picade na imaxe:

Contacontos pola Eliminación da Violencia de Xénero

Hoxe é 25 de novembro, Día da Eliminación da Violencia de Xénero. Na biblioteca tivemos un contacontos para Infantil.

Picade na imaxe para ver máis fotos:

Santa Cecilia 2019

Picade na foto para ver máis:

Novas da Biblioteca

O fin do curso achégase e andamos a recoller os frutos do traballo de todo o curso.

Por unha banda, os alumnos voluntarios da Biblioteca Escolar de 6º de Primaria tiveron de agasallo unha camiseta que nos enviou a Asesoría das Bibliotecas Escolares de Galicia. Aquí os tedes todos contentos coas novas galas.

E por outra banda os alumnos de 4º de Primaria e a súa profe Carmen Neira recibiron a edición impresa da Revista Miuzallas (Colectivo Estiño, o do calendario colectivo solidario) na que se inclúe un artigo que escribiron eles.

Se lle queredes botar un ollo picade AQUÍ.

Personaxes Literarias que todos levamos dentro

Picade na foto para ver máis sobre a nosa conmemoración do Día do Libro Infantil e Xuvenil do 2 de abril con ESO.

2 de abril, Día da Literatura Infantil e Xuvenil

Podedes ver o que se fixo para conmemorar o Día do Libro Infantil e Xuvenil picando en calquera das seguintes imaxes:

Semana da Prensa 2019

Pica na foto para ver máis:

Semana da Prensa 2019

Dende hoxe ata o venres 15 celebramos a semana da Prensa.

Pica na foto para saber máis:

O noso Lectómetro.

Na biblioteca tiñamos unha árbore que non tiña follas e que se sentía moi soa. Os nosos alumnos teñen que ler moito para conseguir donarlle follas. Por cada libro lido poñémoslle unha folla á árbore.

E aquí a tedes:

Picade na imaxe para ver máis: