RESULTADOS VOTACIÓN XORNADA ÚNICA

Estimadas familias.

Comunicámoslle que unha vez rematado o reconto de votos, o resultado foi de 82 votos a favor e 7 en contra, polo tanto un 63% a favor da xornada única que se implantará para o vindeiro curso en educación infantil e primaria.

Grazas pola vosa participación.

Un saúdo

VOTACIÓN XORNADA ÚNICA

Estimadas familias

Nos seguintes enlaces podedes consultar información relacionada coa  xornada única, enviaremos por correo ordinario a carta de información a cada familia na que se indica:

Día da votación: 25 de febreiro de 2021

Horario: 9:30 h a 19:00 h

Lugar: Entrada norte (transporte) do colexio.

Agradecemos  a vosa partición.

Se picades na imaxe podedes descargar a carta enviada ás familias

Podedes consultar o proxecto de Xornada única no enlace.

O censo de familias está exposto na entrada do colexio dende o día un de febreiro; dada a situación actual, poden chamar ao centro para consultalo.

O horario proposto  será o seguinte:

ENTRADA/AUTOBÚS 09:20
CLASES 09:20 - 14:30 (Recreo 12:20-12:50)
XANTAR 14:30 - 15:00
RECREO COMEDOR 15:00 - 15:30
OBRADOIROS 15:30 - 16:15 (impartido por mestres/as)
SAÍDA AUTOBÚS 16:15

Un saúdo

PRENSA-ESCUELA

Os alumnos de 4 de ESO están participando no programa Prensa-Escuela de La Voz de Galicia.

Redactaron un artigo sobre a posible declaración da Ribeira Sacra como Patrimonio da Humanidade e as súas repercursións económicas e sociais.

Se este artigo resulta ser o mais votado de todos os que se presentan, aparecerá publicado na Voz de Galicia.

No seguinte enlace poderedes ver o artigo e ao final hai unha pestaña para votar.

Axudádenos a conseguilo!Guiño

Concurso de Microrelatos El Progreso

O noso alumno de 5º de Primaria Adrián López Arias gañou o concurso provincial Pon tu gota de Agua convocado polo xornal El Progreso e a CHMS!

Para saber mais picade no seguinte enlace:

A felicitación de Nadal do CPI Dr López Suárez para este 2020!

Aquí tedes este video de felicitación de Nadal, disfrutádeo!

PICADE NA IMAXE PARA VER O VÍDEO:

25 de novembro, Día da Eliminación da Violencia de Xénero.

Picade na seguinte imaxe para ir á páxina da bilioteca e ver o que fixemos no cole no día de hoxe.

AGRADECEMENTO AO CONCELLO de "O SAVIÑAO"

Estimadas familias

Informámoslles de que o Concello donou ao colexio 300 máscaras quirúrxicas para reposición e uso do alumnado (rotura, falta de hixiene ou de máscara de reposto etc)

Saúdos

MOITAS GRAZAS AO CONCELLO.

Menú do mes de Setembro 2020

A partires deste mes de outubro non se enviarán os menús en formato papel. Estarán a disposición de todas as familias na sección de COMEDORES/Menús desta páxina web do colexio.