Excursión de Fin de Curso 4º de ESO a Roma

Picade na seguinte imaxe para ir ao blog de ESO para ver mais fotos:

Graduación de 6º de Infantil

O xoves 20 de xuño celebrouse no cole a Graduación dos alumnos de 6º de Infantil no que participaron profesores, alumnos e familias.Foi realmente moi bonito e estivo cargado de emocións e sorpresas.

Aquí tedes varias fotos:

E aquí tedes dous videos, o primeiro o que realizarou Ana Martínez, a titora de 6º de Infantil

E este segundo elaborárono as familias dos alumnos de 6º de Infantil

Novas da Biblioteca

O fin do curso achégase e andamos a recoller os frutos do traballo de todo o curso.

Por unha banda, os alumnos voluntarios da Biblioteca Escolar de 6º de Primaria tiveron de agasallo unha camiseta que nos enviou a Asesoría das Bibliotecas Escolares de Galicia. Aquí os tedes todos contentos coas novas galas.

E por outra banda os alumnos de 4º de Primaria e a súa profe Carmen Neira recibiron a edición impresa da Revista Miuzallas (Colectivo Estiño, o do calendario colectivo solidario) na que se inclúe un artigo que escribiron eles.

Se lle queredes botar un ollo picade AQUÍ.

Viaxe de fin de curso de Infantil e 1º de Primaria

O alumnado de Infantil e de 1º de Primaria estivo de viaxe de fin de curso na aldea de Lodoselo.

Podedes picar na foto para ir ao blog de Primaria para ver máis fotos e videos:

E se picades AQUÍ iredes ao blog de Infantil para ver máis videos:

Última reunión do Club de Lectura de ESO

Picade na imaxe para saber máis da última reunión do Club de Lectura de ESO que celebramos o venres.

Robótica en 4º ESO

Aquí tedes o noso alumnado de 4º de ESO co seu profesor Gabino. Hoxe saen no Progreso falando da súa experiencia coa Robótica.