O Mundo que Queremos

Programa de radio realizado durante a nosa participación no programa O Mundo que queremos do Plan Proxecta

Aproveitamos para deixarvos una proposta, anímadevos a participar.

AXUDAS LIBROS CURSO 2020-2021

AXUDAS LIBROS

ÁBRESE O PRAZO PARA SOLICITAR AS AXUDAS PARA OS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL FUNXIBLE DESTINADAS A EDUCACIÓN PRIMARIA E ESO.

PODEDES DESCARGAR TODA A INFORMACIÓN E ANEXOS NOS ADXUNTOS OU BEN PASAR POLO CENTRO A RECOLLER O SOBRE DE SOLICITUDE EN HORARIO DE MAÑÁ.

O PRAZO REMATA O 19 DE XUÑO.

PRAZO DE PRESENTACIÓN PARA AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN (só para alumnos que se incorporan de novo ao centro)

Estimadas familias:

Reestablése o prazo  para presentar as solicitudes de ADMISIÓN do 11 ao 18 de MAIO de 2020.

A entrada ao colexio será pola porta do transporte, respectando a distancia de seguridade.

Radio Xuntos, 5º programa

En este programa tenemos la despedida del diario a cargo de Candela y Mirian que tambien nos hablará sobre la incertidumbre,  Mercedes nos hablará sobre el Jazz. En la sección entrevista Mirian entrevistará a Alexander, policia nacional en Madrid. Para terminar una interesante tertulia sobre lo que está a ocurrir estos días en la educación.

Se queredes colaborar poñedevos en contacto con nosco a través do mail radioxuntos@gmail.com

Tamén podedes escoitar o programa na radio, na emisora Eco FM de Sober os sábados as 15:00h

Agora deixamosvos co cuarto programa, desexamos que vos guste.

Radio Xuntos 4º Programa

En este programa tenemos el habitual diario a cargo de Candela y Mirian, Mercedes nos hablará sobre la autenticidad. Abril es el mes de la República nos cuenta Uxía. En la sección entrevista Mirian entrevistará a Adrian de Álvarez Real Asesores y Xiana entrevistará a Luis, conocido panadero de la comarca. Para terminar Candela nos contará su especial relación con la Moda.

Agora deixamosvos co cuarto programa, desexamos que vos guste.

DESCARGA LIBROS VICENS VIVES

Por problemas de  velocidade na descarga de datos para traballar online cos libros de Vicens Vives, podedes descargalos no ordenador e conectariades a internet solo cando sincronicedes para enviar as actividades.

Picade no enlace para ver instruccións

Grazas

RECOLLIDA LIBROS

Estimadas familias:

A vindeira semana podedes recoller os libros dos vosos fillos/as en horario de 10:00 a 12:00 h. A entrada será pola porta do transporte e recordade que tedes que respetar as distancias de seguridade para entrar no centro.

As familias que teñan fillos/as en distintos cursos poderán recoller todos os libros o último día que lle correspondería ir.

INFANTIL      DÍA
5º INFANTIL MARTES 21
6º INFANTIL MARTES 21

PRIMARIA      DÍA