Manifesto contra a violencia de xénero

O xoves 19 de setembro fíxose una paro de 5 minutos e gardouse un minuto de silencio na entrada do colexio para manifestar a nosa repulsa contra a violencia de xénero.

O acto consistiu na lectura dun manifesto e a exposición de varios cartaces, todo elo feito polos 4º de Primaria e  1º e 2º de ESO de Igualdade de Xénero e de Plástica, coordinados por Ana Quintela.

Aquí tedes unhas fotos do acto:

E picando na seguinte foto podedes ver o vídeo da lectura do manifesto:

Excursión de Fin de Curso 4º de ESO a Roma

Picade na seguinte imaxe para ir ao blog de ESO para ver mais fotos:

Graduación de 6º de Infantil

O xoves 20 de xuño celebrouse no cole a Graduación dos alumnos de 6º de Infantil no que participaron profesores, alumnos e familias.Foi realmente moi bonito e estivo cargado de emocións e sorpresas.

Aquí tedes varias fotos:

E aquí tedes dous videos, o primeiro o que realizarou Ana Martínez, a titora de 6º de Infantil

E este segundo elaborárono as familias dos alumnos de 6º de Infantil

Novas da Biblioteca

O fin do curso achégase e andamos a recoller os frutos do traballo de todo o curso.

Por unha banda, os alumnos voluntarios da Biblioteca Escolar de 6º de Primaria tiveron de agasallo unha camiseta que nos enviou a Asesoría das Bibliotecas Escolares de Galicia. Aquí os tedes todos contentos coas novas galas.

E por outra banda os alumnos de 4º de Primaria e a súa profe Carmen Neira recibiron a edición impresa da Revista Miuzallas (Colectivo Estiño, o do calendario colectivo solidario) na que se inclúe un artigo que escribiron eles.

Se lle queredes botar un ollo picade AQUÍ.