CALENDARIO COLECTIVO ESTIÑO

Xa temos á venda o Calendario do colectivo Estiño. Se queres saber máis sobre esta iniciativa solidaria na que participouo o noso cole, pica na imaxe:

VISITA DOS ALUMNOS DO CEE INFANTA ELENA DE MONFORTE

Hoxe os alumnos de 1º de ESO e 6º de Primaria recibimos a alumnos do Centro de Educación Especial Infanta Elena. A actividade foi feita dentro da asignatura de Plástica impartida por Ana Quintela e coa colaboración de Modesta Álvarez e dos profesores de Tecnoloxía e Educación Física.

Grazas a todos eses colaboradores do comedor, conserxería e demais profesores que contribuístedes a que os nenos dos dous centros pasasen xuntos unha agradable mañá de convivencia e, sobre todo, grazas aos alumnos e a Alexandre Maceda co seu oukalele. Non o esqueceremos, seguro!

Para ver máis fotos e vídeos picade na seguinte imaxe:

CONTACONTOS POLOS ALUMNOS DE ORATORIA DE 1º DE ESO

Os alumnos de Oratoria de 1º de ESO fixeron unha sesión de contacontos para os alumnos de Infantil e Primaria para conmemorar o día dos bosques autóctonos, que foi o 23 de novembro.

Picade na foto para saber máis:

OBRA MUSICAL POR 5 INSTRUMENTOS

Os alumnos de 1º, 2º e 3º de Primaria foron de excursión a Ourense para asistir a unha representación chamada

OBRA  MUSICAL PARA 5 INSTRUMENTOS.

Picade na seguinte foto para ver máis.

Club de lectura

Hoxe tivemos a primeira reunión do Club de Lectura de ESO e profesores.

Para saber máis pica na foto a continuación:

Galicia Skills en Silleda

Picade na foto para saber máis sobre este evento celebrado en Silleda:

Concerto didáctico en Monforte

Os alumnos de 1º ESO asistiron a un concerto didáctico en Monforte:

Picade na foto para saber máis:

25 de NOVEMBRO, DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Hoxe 25 de novembro celébrase o DIA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO. No cole realizaron un mural os alumnos de Platica de Primaria coa profe ana Quintela e os de 4º de Infantil con Azucena:

Aquí tedes as fotos dos murais que realizaron

E aquí tedes o video no que participaron moitos coles de todo Galicia para concienciar contra a Violencia de Xénero.

Calendario Colectivo Estiño

Este curso imos colaborar co Colectivo Estiño participando no deseño dunha parte do calendario colectivo que elaboran todos os anos cos debuxos de nenos de toda Galicia.

Para saber máis pica na seguinte foto: