Andaina Camiño de Inverno.

Os alumnos de ESO e de 6º de Primaria asistiron hoxe a percorrer unha etapa do Camiño de Inverno a Santiago, unha activivade que organizou a Asociación de Amigos do Camiño de Inverno e á que asistiron perto de un millar de persoas entre alumnos e profesores.

Se picades na seguinte imaxe poderedes ver máis fotos no bog de Primaria:

E tamén facemos xabón!

Ademais de facer comida para todo o cole, as nosas cociñeiras tamén teñen tempo para ensinarlles a facer cousas aos nosos alumnos:

Picade na foto para saber máis:

Enredados lendo.

Aquí tedes unha mostra do enredados cos libros que andamos na biblioteca.

Pica na foto para saber máis.

Braulio dos Bolechas no coso cole!

O xoves recibimos unha visita impresionante! Nada menos que Braulio dos Bolechas. Seica andan a grabar videos para facer un programa de Youtube que se vai chamar Brauliotuber. No noso cole estiveron cos alumnos de 2º de Primaria na biblioteca para falar da roupa.

Pero aquí tamén demos unha sorpresa: un robot disfrazado de Braulio manexado polos alumnos de 6º de infantil do curso pasado, quedaron impresionados!

En canto se publique o programa de Brauliotuber xa vos avisamos, polo de agora se queredes ver máis fotos e vídeos picade na seguinte imaxe:

Sexto de primaria no laboratorio de ciencias

Estivemos vendo os distintos tipos de células ao microscopio e os osos no esqueleto

Land Art

Actividade de Land Art realizado polo alumnado de 3º de primaria na devesa