Xeografía e Historia

XH LISTADO DE ALUMNOS QUE DEBEN RECUPERAR ALGUNA DAS AVALIACIÓNS 4º ESO.

Boa tarde rapaces e rapazas.

Deixo colgado o listado de alumnos que teñen que recuperar, así coma as avaliacións que deben recuperar. O)s examenes de recuperación realizaránse durante  a segunda semana de xuño. O listado da terceira avaliación é provisional e espero que non creza.

Patricia.

XH LISTADO DE ALUMNOS QUE DEBEN RECUPERAR ALGUNA DAS AVALIACIÓNS 3º ESO.

Patricia.

XH LISTADO DE ALUMNOS QUE DEBEN RECUPERAR ALGUNHA DAS AVALIACIÓNS 1º ESO. DEFINITIVO.

Patricia.

XH LISTADO DE ALUMNOS QUE DEBEN RECUPERAR ALGUNA DAS AVALIACIÓNS 2º ESO.

Patricia.

XH LISTADO DE ALUMNOS QUE DEBEN RECUPERAR ALGUNA DAS AVALIACIÓNS 1º ESO.

NOTAS TES 3 4º ESO XH

Hola rapaces e rapaza de 4º,

déixovos as vosas notas.

Ánimo.

NOTAS 3º ESO test 3 XH

Hola rapaces e rapazas de 3º,

déixovos as vosas notas.

Ánimo..

NOTAS TEST 3 2º ESO XH

Hola rapaces e rapazas de 2º, déixovos as notas.

Ánimo.

NOTAS XH TEST 3 1º ESO

Hola rapaces e rapazas de 1º.

Déixovos as notas.

TEST 4º ESO XH

Hola rapaces e rapaza de 4º,

déixovos un novo test para entregar o día 17 comom máximo.

Recórdovos a obrigatoriedade de entregar os esquemas.

Moito ánimo!