Primeiro Ciclo

A BRUXA PITUSA

Aquí tedes o conto terrórífico que fixemos en 1ºB. Agardamos que vos guste!

A BRUXA PITUSA

Información para as familias de 1º E. Primaria

05/09/2022

Estimadas familias:

Este curso as titoras de 1º serán:

1ºA: Laura Cuba.

1ºB: Zeltia López. Durante unhas semanas haberá un substitut@.

A continuación deixámosvos unhas indicacións para o primeiro día.

O día 8 de setembro, día en que comezamos o cole, a entrada será polo portal de arriba.  Serán recibidos alí e faremos a fila na entrada do vestíbulo.

Os nenos e nenas deberán traer:

• Auga.
  • Merenda.
  • Estoxo con lapis, goma e ceras de cores.

Os seguintes días, entrarán polo portal de arriba e baixarán pola rampla para facer a fila con normalidade no patio cuberto. O alumnado que teña irmáns en infantil, pode entrar por abaixo e ir cara a fila ao patio cuberto.

En relación ás saídas indicarvos que:

A hora de saída do alumnado de 1º é ás 13:50. Os nenos e nenas que marchan coa familia sairán polo portal de arriba. Se teñen irmáns en infantil e as familias o desexan, poden ser recollidos por abaixo no patio cuberto pero, terán que informar ás mestras para que o teñamos en conta.

En canto ao resto de material, cando empecen as clases, as titoras entregaranlles unha lista coas cousas que precisan.

Recibide un saúdo.

Saída a Casa das Ciencias e Planetario

22/05/2022 23:34
Europe/Madrid

O pasado día 18 de maio os nenos e nenas de 2º de primaria fixemos unha saída á Casa das Ciencias e ao Planetario. Collimos o autobús, vimos unha proxección coa que aprendimos moitas cousas e despois estivemos na exposición probando moitas experiencias. Cando acabou a visita merendamos e ao rematar puidemos xogar un ratiño no parque de Santa Margarida. Pasámolo xenial!

Aquí quedan unhas fotiños.

Andaina polo Camiño de Santiago.

15/05/2022 23:08
Europe/Madrid

O pasado día 5 de maio o alumnado de 2ºA e de 4ºA que participamos no Proxecto e-Twinning Europeo, fixemos unha andaina polo Camiño de Santiago que pasa pola nosa vila. Esta andaina foi simultánea xunto cos nosos socios portugueses das Escolas Regio de Portalegre. Cando chegamos a Ponte do Porco fixemos unha videochamada con eles, e cando regresabamos pola Senda dos Sentidos, puidemos conectar outra vez. Foi un día de moitas emocións!

A continuación tedes unhas fotos.

Eleximos a nosa Mariña Camiña

21/04/2022 18:49
Europe/Madrid

Os alumnos de 2º A eleximos entre as que crearon os compañeiros e compañeiras de 4ºA, e viceversa. As puxemos en mural e votamos. Catro foron as candidatas finais e tan só unha a gañadora. O resultado foi moi axustado, temos moito talento a verdade.

FINALISTAS:

PARTICIPAMOS NUN PROXECTO EUROPEO DE e-TWINNING!

21/04/2022
Europe/Madrid

O alumnado de primaria de 2ºA e de 4ºA, e as mestras Mar, Belén, Eva e Zeltia, estamos a participar nun programa europeo: O e-Twinning.

Xunto cos nosxs socixs Europeos das Escolas de Portoalegre, estamos a desenvolver un proxecto chamado "Mariña Camiña", co que traballaremos sobre o noso patrimonio máis cercano. Difundiremos  costumes, gastronomía, a nosa paisaxe etc. e tamén aprenderemos cousiñas do patrimonio dos nosxs amigxs portugueses. Estade ben atentos e atentas!

Información para as familias de 1º de Primaria

Aviso urxente:

Pola falta de dispoñibilidade da aplicación Abalar Móbil, as titoras de 1º de Primaria non poden a día de hoxe comunicarse coas familias para realizar a entrada escalonada que estaba prevista.

Por todo isto, para evitar aglomeracións e entrar con maior tranquilidade, os nenos e nenas de 1º de Primaria entrarán este xoves día 10 ás 9:15. Isto tan só é para o primeiro dia de escola, a partir do venres entrarán como o resto.

Isto non afecta ao alumnado que vén en autobús nin no servizo de Mañanceiros, que non modifican horarios.

Rogamos disculpen as molestias.

Traballo para 2º de Educación Primaria

Para seguir o curso o alumnado debe seguir os seguintes pasos:

ASIGNATURA ENLACE
Asignaturas das titoras Aula virtual

Blog https://teacherevabaxoi.blogspot.com/

Música Aula virtual (acceso como "Convidado", contrasinal "1234")
Relixión

Dende o 20 de abril, aula virtual

Semana 13 ao 17 de abril

Semana 30 de marzo a 3 de abril

Semana do 23 ao 27 de marzo. Arquivo 1  Arquivo 2.

Entrar á aula virtual de Educación Física.