FONDO SOLIDARIO CURSO 2016-17

FONDO SOLIDARIO

LIBROS DE TEXTO. 1º e 3º ESO.

Con data 15 de Setembro, xeneráronse as listas dos libros que lles corresponden aos alumnos de 1º e 3º da ESO que solicitaron os libros do FONDO SOLIDARIO. Por mor da lei de protección de datos non podemos facer públicas esas listas, polo que as familias ou os alumnos, deberán pasar pola Secretaría do centro, ou chamar por teléfono, para saber os libros que lle corresponden a cada un. Na próxima semana se fará o reparto destes libros aos alumnos.

CHEQUES PARA MERCAR OS LIBROS DE 2º E 4º ESO.

Os cheques para mercar os libros do alumnado de 2º e 4º ESO que o solicitaron despois da convocatoria de Setembro, xa poden pasar pola Secretaría do centro a recollelo.

AXUDAS PARA MATERIAL.

O alumando da ESO que solicitou o cheque de axuda para material escolar, pode pasar tamén pola Secretaría a recollelo.

INICIO DO CURSO 2016-17 EN EDUCACIÓN SECUNDARIA

CURSO 2016-17

ESO

O CURSO COMEZA PARA O ALUMNADO DA ESO, O XOVES 15 DE SETEMBRO EN HORARIO DE 9:00 A 14:00 HORAS. HABERÁ SERVIZO DE TRANSPORTE ESCOLAR DA FORMA HABITUAL.

IMPORTANTE!!! LIBROS DE TEXTO CURSO 2016-17

IMPORTANTE!!!!

CADERNOS DE LINGUA CASTELÁ DE 1º E 2º ESO.

A editorial infórmanos dun erro nos ISBN dos cadernos de Lingua Castelá de 1º e 2º ESO. No listado que aparece como documento adxunto na entrada desta páxina dos libros de texto, xa está corrixido con data 15 de Xullo. Os datos correctos son:

- LINGUA CASTELÁ, VV.AA., BLOC VIGIA 1º ESO, EDITORIAL TEIDE, ISBN 978-84-307-8985-6.

- LINGUA CASTELÁ, VV.AA., BLOC VIGIA 2º ESO, EDITORIAL TEIDE, ISBN 978-84-307-9086-9.

Especial Entrevista alcalde de Miño e Yolanda Gutiérrez

No programa 6 despedímonos de todos vós. Foi un ano intenso, con moito traballo e agora chegamos ao final de Radiomiñoca por este curso. Este será un programiña “exprés”, na que incluímos as dúas entrevistas que nos quedaron por subir á radio: a do noso alcalde de Miño e a da maratoniana Yolanda Gutiérrez. Aí van! Escoitádeas que vos gustarán e... ata o curso que vén, radiomiñoquensas e radiomiñoquenses!

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2016-17

EDUCACIÓN PRIMARIA.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Con data 6 de xullo sae publicada a listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de texto, para alumnado de Educación Primaria.

Por mor da lei de protección de datos non se poden facer públicas estas listaxes polo que deberán chamar ou pasar polo centro para saber os libros que recibirán do fondo para o próximo curso.

Prazo para reclamar dous días a partir da publicación, ata o venres 8 de xullo (horario de atención ao público de Secretaría do centro de 9:00 a 12:00 horas).

CHEQUES DE AXUDA DE MATERIAL.

Os cheques de axuda para material escolar para o alumnado de Primaria poden recollerse a partir do venres 8 de xullo na Secretaría do centro.

CHEQUES PARA AXUDA PARA LIBROS DE TEXTO DE 1º E 2º DE PRIMARIA.

Os cheques de axuda para a adquisión de libros de texto  para o alumnado de 1º e 2º de Primaria poden recollerse a partir do venres 8 de xullo na Secretaría do centro.

EDUCACIÓN SECUNDARIA

As listaxes de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2016-17 para o alumnado de 1º e 3º ESO non serán publicadas ata o mes de SETEMBRO (pendente da devolución de libros do alumnado con materias pendentes para Setembro).

Os cheques de axuda de material de todos os cursos e os cheques de axudas para a adquisición de libros de 2º e 4º da ESO, poderán ser recollidos na Secretaría do centro a partir do 12 de xullo (Horario de atención ao público de Secretaría , de 9:00 a 12:00 horas).

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO 2016-2017

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO 2015-16

No seguinte adxunto podedes atopar o calendario de exames da convocatoria extraordinaria de setembro, que terán lugar o XOVES 1, VENRES 2 E LUNS 5, conforme aos horarios que nel aparecen.

MATRÍCULA CURSO 2016-17

EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA:

- SÓ NOVOS ALUMNOS: Do 20 ao 30 de xuño.

EDUCACIÓN SECUNDARIA:

- PRAZO ORDINARIO (Alumnado que promociona en xuño): Do 25 de xuño ao 11 de xullo. Preferentemente:

1º ESO: o 27 e 28 de xuño.

2º ESO: o 30 de xuño e 1 de xullo.

3º e 4º ESO: o 4 e 5 de xullo.

- PRAZO EXTRAORDINARIO (Alumnado que promociona en setembro): Do 1 ao 12 de setembro. Preferentemente:

4º e 3º ESO: o 7 de setembro.

2º e 1º ESO: o 8 de setembro.

Impresos e instruccións de matrícula, premer nos seguintes arquivos.

HORARIO DE VERÁN DE SECRETARÍA

SECRETARÍA: HORARIO DE VERÁN.

XUÑO:

Luns 27:        De 9:00 a 14:00 horas.

De 16:10 a 17:50 horas.

Martes 28:      De 9:00 a 14:00 horas.

Mércores 29:   Festa local. O centro permanecerá pechado.

Xoves 30:       De 9:00 a 14:00 horas.

XULLO:          Do venres 1 ao venres 29, atención ao público de

9:00 a 12:00 horas.

AGOSTO:       O centro permanecerá pechado.

GRADUACIÓN 2015-2016

NOVA PROMOCIÓN DE SECUNDARIA 2016-17

Este venres 17, coa asistencia do alumnado, familias, profesorado e do alcalde, don Ricardo Sánchez e a concelleira de Cultura e Educación, dona Ana Picos, celebramos o acto de graduación do alumnado de 4º ESO. Foi un acto moi emotivo no que despedimos, ademais, á última promoción dos Programas de Diversificación Curricular. Para os novos graduados toda a sorte do mundo nesta nova etapa que van iniciar. Moitas felicidades!!!!!!

CURSO 2016-2017: LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2016-17.

No arquivo (actualizado a 15/07) podedes atopar os libros de texto e material escolar dos diferentes niveis para o próximo curso.

O alumnado levará cos boletíns de notas, unha copia dos libros e material que lles corresponden para o curso que vén. Calquera dúbida podedes resolvela na Secretaría do centro.