OBRADOIRO DAS EMOCIÓNS

O NOSO RECUNCHO DAS EMOCIÓNS

O curso vai rematando... que pouco queda!!!! Unha das cousas que dimos por finalizadas foi o obradoiro das emocións que este curso, dende Infantil ata a ESO desenvolvimos coa axuda das nosas profes de Atalaia. Aprendimos moito e o podedes ver no noso RECUNCHO DAS EMOCIÓNS que fixemos todo o alumnado de Infantil e Primaria. Nel podemos atopar os paus máxicos, a árbore dos desexos, a botella da calma, a caixa dos afeitos....

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Un curso máis no CPI CASTRO BAXOI celebramos o Día das Letras Galegas, este ano dedicado ao escritor CARLOS CASARES.

Ademais, coincidindo con esta festa, celebramos tamén o noso MAIO. Este ano, aproveitando o bo día, o fixemos no patio do cole. Quedounos moi chuli como podedes ver nas fotos! Os nenos e nenas de 6º prepararon unhas cantigas e danzas co noso profe Guti. Sairon moi pero que moi ben!!!!

AVALIACIÓNS DE DIAGNÓSTICO

Neste curso 16-17 desenvolveranse no noso centro as seguintes avaliacións de diagnóstico:

- AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA, que se vai a desenvolver en todos os centros de Galica.

- AVALIACIÓN FINAL DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA, para o alumnado de 4º ESO. O noso centro foi seleccionado para formar parte da mostra de centros participantes nestas probas.

Podedes consultar toda a información sobre estas probas nos seguintes enlaces:

Avaliación individualizada de 3º EP

Avaliación final de 4º ESO

PROXECTO UGANDA

Dende hai unhas semanas, o alumnado de 1º e 4º de E.P. estamos a traballar nun proxecto relacionado con Uganda. Establecimos contacto cunha mestra que traballa alí dando clase de clarinete nunha escola de música en Adjumani: Cristina Otero.

O pasado 9 de maio,Cristina, que é a directora académica de Vura Music Project, acudiu ao noso Centro para comentarnos de primeira man como se vive en Uganda e cal é a labor que están a desenvolver alí.

O alumnado estaba entusiasmado!!! Non paraban de facerlle todo tipo de preguntas: como son as casas por dentro? Porque os nenos de Uganda sempre sorrín? Por que houbo unha guerra? A que xogan?...

Ensinounos unha kalimba,instrumento que tocan en Uganda. Tamén nos tocou unha peza co clarinete: a mesma peza coa que se inician alí os seus alumnos.

O C.P.I. Castro Baxoi quixo poñer o seu pequeno gran de area,doando algúns instrumentos da aula de Música ( feito que agradecemos a Guti e Patricia)

Non pensedes que isto remata aquí!

Pretendemos tender unha ponte entre Adjumani e Miño e ,co tempo, poder manter unha estreita relación e colaboración.

GRACIAS,CRISTINA,POLO QUE NOS APORTAS:UNHA VISIÓN DIFERENTE DO MUNDO.

ADMISIÓN CURSO 2017-18

ALUMNADO ADMITIDO

CURSO 2017-18

LISTAXES DEFINITIVAS

Todo o alumnado que solicitou admisión no noso centro para o curso 2017-18 foi admitido. As listaxes poden consultarse no arquivo adxunto.

A matrícula para o novo curso será:

- Educación Infantil e Primaria: do 20 ao 30 de Xuño.

- ESO:

- Prazo ordinario do 26 de Xuño ao 11 de Xullo.

- Prazo extraordinario do 1 ao 11 de Setembro.

CIENCIA NO CASTRO BAXOI

XVIII PREMIO LUIS FREIRE

DE INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA NA ESCOLA.

O alumnado de 2º A de Primaria coa súa titora, Isabel Espiñeira, foi seleccionado para a fase final do XVIII Premio Luis Freire que organiza os Museos Científicos de A Coruña, polo seu traballo "a resposta do comportamento dos caracois ante obstáculos de tamaño e forma diferente".

Este sábado 29 tivo lugar na DOMUS a final. Os nosos alumnos presentaron o seu traballo e responderon ás preguntas que lles fixo o xurado. Con eles os outros dous finalistas na categoría de Primaria, o grupo de 6º do CEIP Vicente Otero Valcárcel de Carral, e os alumnos de 5º do CEIP Valle Inclán de Ferrol.

Ao final o traballo dos caracois foi premiado co SEGUNDO PREMIO da súa categoría.

PARABÉNS A TODOS POLO VOSO INTERESE, ESFORZO, CURIOSIDADE E TRABALLO EN EQUIPO!!!!!

Monográfico Revista Dtodo. Curso 16-17

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

En cumprimento do disposto no artigo 15.1 da Orde do 2 de febreiro de 2017 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (DOG do 27/02/2017), foron xa publicadas as seguintes listaxes:

- Solicitudes coa documentación correcta. Anexo I.

- Solicitudes que precisan da emenda dalgún aspecto. Anexo II.

- Solicitudes excluídas. Anexo III:

a. Fóra de prazo.

b. Non cumprir algún dos requisitos establecidos no artigo 3º da Orda da convocatoria.

As listaxes poden ser consultados na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

As especificacións referidas ás emendaas (Anexo II) e ás exclusións (Anexo III.b) consultaranse a través da opción "3. Estado solicitude" do menú establecido na páxina web.

ÁBRESE UN PRAZO DE 10 DÍAS NATURAIS PARA EMENDAR OS ERROS E A FALTA DE DOCUMENTACIÓN, ASÍ COMO PARA EFECTUAR RECLAMACIÓNS OU RENUNCIAS.

Concerto para alumnos de 1º e 2º

Este vindeiro venres 7 de Abril teremos a visita de Ce Orquestra Pantasma, que dará un concerto para os alumnos e alumnas de 1º e 2º de Primaria. O concerto terá lugar na sala de usos múltiples do Castro Baxoi e nel os nenos cantarán, brincarán e bailarán coa música de festa da man dun auténtico home orquestra.

ADMISIÓN CURSO 2017-18

Con data 3 de Abril, publicamos as listaxes provisionais de admitidos para o curso 2017-2018. Podedes consultalas no taboleiro do centro e nos seguintes arquivos. Pódese reclamar por calquera erro, os días 4, 5, 6 e 7 de abril, e o martes 18 de abril. As listaxes definitivas serán publicadas antes do 15 de Maio. Para resolver calquera dúbida, a Secretaría do centro.