ACTUALIZACIÓN DAS NOFs

O pasado 24 de abril en reunións de Claustro e Consello Escolar, foi aprobada unha modificación das normas de funcionamento recollidas nas NOFs relativas á práctica da actividade de Educación Física, a proposta do profesorado desta materia do centro.

Podedes consultalas picando en CENTRO, DOCUMENTOS DO CENTRO, NOFs. A modificación aparece no apartado de normas de funcionamento nas páxinas 34 e 35 destacada en amarela. Recordade que este documento é de obrigado cumprimento para toda a comunidade educativa.

ADMISIÓN CURSO 2018-19

Rematado o proceso de admisión para o curso 18-19, podedes consultar nos arquivos adxuntos o listado definitivo de admitidos. Non hai ningún alumno que presentara admisión que non fora admitido.

Finalizado o proceso de admisión estas son as vacantes definitivas:

POSTOS ESCOLARES VACANTES PARA O CURSO 2018/2019

Nº prazas ofertadas

Nº permanencias

Nº solicitudes reserva (CEIP Bemantes)

Nº solicitudes admisión

Nº vacantes

Reserva alumnado NEAE

4º EI

5º EI

6º EI

1º EP

2º EP

3º EP

4º EP

5º EP

6º EP

MAIOS 2018

OS MAIOS 2018

Esta semana no cole celebramos OS MAIOS. Nestas fotos ides ver como os nenos e nenas fixeron o MAIO e o chuli que quedou. Tamén a danza tradicional que prepararon os alumnos con Guti, o profe de Música. Estivo moi ben!!!

OBRA SOCIAL A CAIXA

Este luns 7 de maio, asinouse o convenio de colaboración da Obra Social A Caixa co noso cole a través da ANPA. Grazas a el, o proxecto que presentou o centro, por valor de 4000 euros, para mercar un carro con 20 ordenadores portátiles e unha pizarra dixital para o noso alumnado de PMAR, será unha realidade.

Grazas a ANPA e a Fundación Obra Social pola súa colaboración. Aquí tedes unhas fotos da sinatura con Laura, a directora da oficiña de Miño, Arancha representante da ANPA e a nosa directora.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

POEMIÑOS

Este ano o noso cole celebrará o Día das Letras Galegas con moita poesía. O noso alumnado foi o autor dos POEMIÑOS que dende este martes os comercios de Miño empezarán a regalar entre os seus clientes. Podedes identificar estes comercios co cartel gañador do concurso no que participaron os nosos alumnos e que vos deixamos aquí. Na entrada do cole podedes ver unha pequena exposición cos Poemiños. E unhas fotos cos autores do cartel gañador.  FELIZ DÍA DA NOSA LINGUA!!!!

PREMIO SUPRIME O CONTROL

A PORTA VIOLETA

A partir da canción: «A porta violeta», de Rozalén.

MARÍA CORREA LÓPEZ

C.P.I. Castro Baxoi

Sofía leva sufrindo bullying desde moi pequena. Sempre estivo soa, apartada da sociedade, ata que empezou a saír con Marcos, un neno maior ca ela, pero moi popular. Isto cambioulle a vida por completo a Sofía. Xa non sufría e tiña moitos amigos. Todo ía perfecto, tal como todas as nenas soñan.

De súpeto, coma cando unha tormenta cae no verán,  Marcos comezou a maltratala. Primeiro foi controlándolle o teléfono, seguido da forma de vestir e rematando co acoso físico. Sofía sabía que debía deixar ao seu noivo, pero volvería a quedar soa.

Sempre estaba triste, aínda que había un momento no día que a facía sentir libre. Polas noites, cando a oscuridade invadía o seu cuarto, ela pasaba da realidade ao mundo dos soños. Mentres durmía, vía unha porta violeta, atravesábaa, e aparecía nun prado verde. Alí todo o mundo cantaba e bailaba, ría e sorría, a fermosura reinaba naquel lugar. Ás veces, á nena acercábaselle unha muller que lle dicía: "non controles os meus sentidos".

En moitas ocasións non quería despertar, chegou a pensar en desaparecer.  A súa vida era dura pero, un día, cando paseaba polo corredor do seu colexio, contemplou perplexa unha porta, unha porta violeta. Sen dubidalo, abriuna e encontrouse moitas rapazas cunhas camisas que poñían: "non controles os meus sentidos".

OUTRO PREMIO

Seguimos de noraboa. Os nosos alumnos de 1º de Primaria e a súa profe, Isabel Espiñeira, recibiron esta mañá o SEGUNDO PREMIO dos Premios Luís Freire de Investigación Científica para Escolares, convocados polos Museos Científicos de A Coruña, despois dunha grande exposición do seu traballo na Sala Leonardo da Vinci da DOMUS.

PARABÉNS PARA TODOS!!!!

NOVA IMPORTANTE

PARABÉNS!!!!

O alumnado de 3º e 4º ESO participaron este curso no programa SUPRIME O CONTROL da Deputación Provincial de A Coruña. Ao final, o alumnado dos centros seleccionados podían participar nun concurso de microrrelatos que tiña como tema a prevención da violencia de xénero. O gañador do concurso vería como o seu relato convertiríase nun guión para unha curta.

O noso cole ten o honor de contar coa alumna gañadora, MARÍA CORREA, de 3º ESO  (non de 4º como aparece no fallo do concurso).

Tedes aquí o documento que o acredita. Parabéns a ela e a súa profe, Ana Belén Ambroa, que coordinou a actividade.

Moi pronto o equipo de rodaxe levará a cabo a gravación da curta co noso alumnado e no noso cole. Xa vos iremos contando

Ben polo premio e polo que significou este programa!!!

ADMISIÓN CURSO 2018-2019

CURSO 2018-19

ADMISIÓN DE ALUMADO.

Con data 16 de Abril de 2018, actualízanse os postos vacantes para o curso 18-19 nos diferentes niveis. No arquivo que se xunta podedes consultar as listaxes provisionais de alumnado admitido. As listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de Maio.

Nº prazas ofertadas

Nº permanencias