CURSO 2018-19: FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

FONDO SOLIDARIO

LIBROS DE TEXTO

No arquivo que se adxunta podedes consultar a LISTAXE DEFINITIVA do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO para o alumnado de 3º e 4º de EP que o solicitou.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2018-19. AVISO IMPORTANTE!!!!

Con data 6 de Xullo modifícase o listado de libros de 6º de Educación Infantil, ao existir un erro no ISBN do libro:

Taller de Matemáticas Manipulativas. Nivel 3. Editorial Santillana. Castelán. ISBN: 978-84-680-2778-4.

EXAMES SETEMBRO. CURSO 2017-18. CORREXIDO!!!!!!!

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO E PENDENTES.

CURSO 2017-18

(O examen das áreas pendentes terá lugar ao mesmo tempo que o examen da materia)

HORAS

LUNS 3

MARTES 4

MÉRCORES 5

Xeografía e Historia

Física e Química

ACM PMAR 3º

ACM PMAR 2º

Lingua Castelá e Literatura

ALS PMAR 3º

Lingua Galega e Literatura

ALS PMAR 2º

EF

Bioloxía

Latín 4º

Cultura Clásica 3º

EPV

Valores/Francés

Tecnoloxía

XOVES 6:

12:00 horas: Entrega dos boletíns de cualificación.

VENRES 7, LUNS 10:

Reclamacións.

XOVES 6, VENRES 7, LUNS 10: Prazo extraordinario de matrícula. Quendas:

• XOVES 6: Matrícula 4º ESO a partir das 12:00 horas.
  • VENRES 7: Matrícula 3º e 2º ESO de 9:00 a 14:00 hora
  • LUNS 10: Matrícula 1º ESO de 9:00 a 14:00 horas.

O alumnado debe devolver os libros de texto o día da recollida dos boletíns de cualificacións.

CURSO 2018-19: FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

No arquivo que se xunta podedes consultar a listaxe provisional do número de libros, do fondo solidario, adxudicados aos alumnos de 3º e 4º de Primaria para o curso 18-19.

O venres 6 e o luns 9, en horario de Secretaría de 9:00 a 12:00 horas, estará aberto o prazo de reclamacións. A partir do martes 10 publicarase a listaxe definitiva.

CURSO 2018-19: LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN

DE LIBROS DE TEXTO

E MATERIAL ESCOLAR

A partir do venres 6, en horario de Secretaría de 9:00 a 12:00 horas,  os que presentástedes as solicitudes das axudas para a adquisición de material escolar e libros de texto, podedes pasar polo centro para recoller o cheque.

PROMOCIÓN 2014-2018

GRADUACIÓN DA PROMOCIÓN 14-18

Este xoves 21 celebramos a cerimonia de graduación do alumnado de 4º ESO. Foi un acto cargado de emoción, sonrrisos e algún choro.

Todo o profesorado desexámosvos o mellor para o camiño que empezades agora.

ESTREA MUNDIAL: A PORTA VIOLETA

ESTREA DE "A PORTA VIOLETA"

Este xoves 21 o noso cole celebrou a estrea da curta A PORTA VIOLETA basada no microrrelato da nosa alumna de 3º ESO, MARÍA CORREA LÓPEZ, gañador do concurso do programa "Suprime o Control" da Deputación Provincial de A Coruña.

Foi un acto moi emotivo para nós e moi significativo do compromiso que toda a comunidade do CASTRO BAXOI ten coa prevención da violencia de xénero.

Deixámosvos algunhas das noticias que recolleu a prensa e, como non, a curta para que podades disfrutala.

FINAL DE CURSO

CONCERTO DE FINAL DE CURSO

Este xoves 21 de xuño celebramos o final do curso cunha gran festa. Recibimos a visita de SUSANA SEIVANE. Despois de recibila como merece unha artista e de que nos concedera unha entrevista para a nosa RADIOMIÑOCA, tivemos o pracer de asistir a un concerto exclusivo para nós... E incluso algúns tiveron a sorte de compartir escenario con ela. Grazas Susana e esperamos que volvas pronto!!!!

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2018-19. Modificado 6/07

CURSO 2018-19

No arquivo adxunto podedes consultar o listado de libros de texto e material escolar para o curso 2018-19 dos diferentes cursos e etapas.

Recordade que o prazo para solicitar o Fondo de Libros e as axudas para material rematan o 22 de Xuño.

O NOSO COLE SOLIDARIO

NINGÚN NIÑO SIN BIGOTES

Esta semana participaremos na campaña "NINGÚN NIÑO SIN BIGOTES" que a Obra Social A Caixa organiza para recoller leite que será donada ao BANCO DE ALIMENTOS.

Se queredes participar podedes entregar os tetra brik de leite no cole o mércores 12, xoves 14 e venres 15 no cole.