FONDO DE LIBROS 2017-18

FONDO DE LIBROS 17-18

ALUMNADO ESO

- Cheques de axuda para material: podedes pasar a recollelos por Secretaría.

Libros de texto para a ESO: o alumnado da ESO que solicitou o fondo de libros, pode pasar pola Secretaría do centro para saber os libros que lle corresponderon e os que debe mercar.

Ao longo desta semana entregaranse os libros que corresponden a cada alumno.

Grazas a todos.

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

XORNADA DE PRESENTACIÓN

VENRES 15 DE SETEMBRO

1º ESO ………… 12:00 HORAS

2º ESO ………... 12:30 HORAS

3º ESO ………… 13:00 HORAS

4º ESO ………… 13:15 HORAS

Todo o alumnado saíra ás 14:00 horas. O alumnado usuario de transporte poderá utilízalo á hora da saída (ás 14:00 horas), o mesmo que o servizo de comedor para os seus usuarios.

CURSO 2017-18. INICIO DO CURSO.

INICIO CURSO

INFORMACIÓN VARIAS

EXAMES SETEMBRO:

• Os exames de setembro da ESO terán lugar o venres 1, luns 4 e martes 5.
  • A entrega de boletíns ao alumnado terá lugar o mércores 6 ás 10:00 horas. A partir dese momento o alumnado poderá solicitar ao profesorado a revisión dos exames.
  • Presentación de reclamacións, xoves 7 e venres 8, de 10:00 a 13:00 horas.

FONDO DE LIBROS PARA O ALUMNADO DA ESO:

Os alumnos da ESO que se examinaron en setembro, deberán entregar todos os libros do fondo que recibiron o curso pasado (e  que aparecen no documento de devolución que se lles foi entregado), antes do MÉRCORES 6 NA SECRETARÍA DO CENTRO. Deben entregar todos os libros á vez. Os alumnos que non o fagan perderán o seu dereito ao fondo de libros para o curso 17-18.

MATRÍCULA ESO:

Unha vez entregados os boletíns, o alumnado da ESO poderá matricularse o día 6, 7 e 8. Os días dos exames poderán levar a documentación necesaria para facer a matrícula. Para facilitar a organización do curso, prégase que o fagan o antes posible. Unha vez matriculados todos os alumnos publicaranse a listaxe coa adxudicación dos libros do fondo para a ESO, para o curso 17-18.

PROXECTO EDIXGAL:

O noso centro foi admitido definitivamente no proxecto EDIXGAL que se iniciará no curso 17-18 co uso dos libros dixitais en 5º de Primaria e 1º ESO. Polo tanto o alumnado destes cursos non debe mercar libros de texto.

INICIO DO CURSO:

- Alumnado de Infantil e Primaria: LUNS 11, de 9:00 a 14:00 horas. Recordade que o alumnado de 4º de Infantil (3 anos), conforme á lei, iniciará o período de adaptación seguindo as indicacións feitas polas titoras nas reunións coas familias.

- Alumnado da ESO:

• VENRES 15, presentación (publicarase horarios nesta páxina)
  • LUNS 18, inicio das clases en horario habitual.

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2017-18.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

No arquivo tedes a listaxe definitiva do Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

Os libros serán repartidos polos titores os primeiros días de clase.

CURSO 2017-18. LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS DE TEXTO.

CURSO 2017-18

- Fondo Solidario de Libros de Texto para o alumnado que cursará 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria:

Podedes consultar a listaxe provisional do reparto de libros no arquivo adxunto. O LUNS 10 e o MARTES 11 podedes reclamar esta resolución. Unha vez resoltas as posibles reclamacións, publicarase nesta páxina a listaxe definitiva.

Cheques de axudas para material de Primaria e libros de texto (1º e 2º de Primaria):

Podedes recoller o cheque na Secretaría do centro en horario de 9:00 a 12:00.

- Cheques de axudas para material para alumnado da ESO:

Os alumnos da ESO que xa estean matriculados e teñan dereito ás axudas para material, poden pasar a recoller o cheque a partir do mércores 12 en horario de 9:00 a 12:00. En setembro haberá un novo prazo para os alumnos que teñan que examinarse e matricularse neste mes.

CURSO 2016-17. CALENDARIO SETEMBRO.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

CURSO 2016-17

No arquivo seguinte podedes ver o calendario de exames de Setembro. As datas de realización dos mesmos serán o venres 1, luns 4 e martes 5. A entrega de boletíns farase o mércores 6 ás 10:00 horas. O prazo para matricularse será o 6, 7 e 8. Recordade que a data límite para entrega dos libros do Fondo Solidario será o martes 5. A non entrega dos libros supoñerá a perda do dereito de participación no Fondo para o curso 2017-18. Grazas.

CURSO 2017-18. LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

AVISO IMPORTANTE!!!!!!

O noso cole presentou a súa solicitude para a participación no proxecto EDIXGAL, o que supoñería que o alumnado que no curso 2017-18 curse 5º de EP e 1º ESO, utilizaría libros dixitais. Este programa é compatible co Fondo Solidario de Libros de Texto e as axudas para material.

Só 30 centros de Galicia serán admitidos no programa no curso 17-18. A resolución sairá antes de setembro. Por iso dúas cousas:

1.- Non merquedes todavía os libros de 5º EP e 1º ESO ata novo aviso. Cos boletíns estes alumno levaban unha nota que xa o indicaba.

2.- Estade atentos a esta páxina onde iremos poñendo as novas sobre esta solicitude.

Deixamos o enlace do programa para que o ceñezades. Grazas

Radiomiñoca. Xuño 2017

Programa final, despedida curso 2017. Ata sempre, radiomiñoqueiros-as!

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2017-18.

LIBROS DE TEXTO

CURSO 2017-18

No arquivo adxunto tedes o listado de libros e material para o curso 17-18 dos diferentes cursos e materias.

AXUDAS PARA FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN

EN LINGUA ESTRANXEIRA

Con data 8 de Xuño publicáronse as listaxes definitivas de admitidos e suplentes na convoctaria de axudas para acitvidades de formación en linguas estranxeiras (DOGA do 27/02/2017).

Estas listaxes, así como as instrucións correspondentes, poderán consultarse na web da convocatoria: