COMUNICADO INICIO CURSO SECUNDARIA

ADIADO O INICIO DE CLASES EN SECUNDARIA

DOCUMENTOS COVID-19

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA O 10 DE SETEMBRO

PRINCIPAIS MEDIDAS ADAPTACIÓN INICIO DE CURSO.

NOTA INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS DE 1º DE PRIMARIA.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS DE 3º DE PRIMARIA.

COMUNICACIÓN DIRECCIÓN.

PARA REALIZAR XESTIÓNS NO NOSO CENTRO TEÑEN QUE SOLICITAR CITA PREVIA.

Listaxe material curso 2020/21

Documento inicio clases secundaria

Prezadas familias:

Neste documento podedes consultar información de interese para o inicio do alumnado de ESO. Preme aquí.

Pola outra banda, solicitamos que traiades a declaración responsable asinada o máis axiña posible entregándoa á persoa titora do grupo. Podedes descargala aquí.

Bo curso a todas e todos.

Resumo guía COVID-19

Prezadas familias:

Neste documento tedes un breve resumo da guía que estamos a elaborar. Cremos que respostamos ás primeiras dúbidas que xurden na casa.

Podedes consultar a información aquí.

O equipo COVID.

Cambios na hora de recollida e lugar saída familias infantil

Prezadas familias:

En primeiro lugar, queremos agradecer a vosa colaboración nesta adaptación á nova situación que estamos a vivir. Cremos que todo está funcionando bastante ben pero debemos cambiar algunhas cousas que poden mellorar o bo funcionamento. Está a ser un proceso de ensaio-erro que non está rematado pois a vindeira semana comeza o alumnado de secundaria, polo que podería haber algún cambio aínda.

Os cambios que imos facer son os seguintes:

EDUCACIÓN INFANTIL:

A saída dos acompañantes NON imos facela polo ximnasio pois hai momentos nos que temos clase. Polo tanto, sairemos polo mesmo sitio polo que entramos.

EDUCACIÓN PRIMARIA:

Cambiamos a hora de saída dos nenos para aumentar o tempo de clase e reducir o tempo de espera do alumnado que emprega o transporte escolar. Deste xeito os horarios quedan da seguinte maneira:

1º PRIMARIA: 13:40

2º PRIMARIA: 13:45

3º E 4º PRIMARIA: 13:50

5º E 6º PRIMARIA: 13:55

Pola outra banda, a xustificación de faltas poderá facerse por abalarMóbil ou presentando o modelo de xustificante que poderedes descargar dende a páxina web. O enlace para encontrar estes modelos é: http://www.edu.xunta.gal/centros/cpicastrobaxoi/node/1357

Engadir que o equipo COVID do centro está a facer unha formación específica e que en breve subiremos información de interese xeral para loitar contra esta pandemia.

Seguiremos informando.

O equipo directivo.

Instrucións Educación Física Infantil e Primaria

Os mestres do colexio queren compartir esta información relacionada coa área de Educación Física de Primaria, e psicomotricidade de Infantil.

Descarguen o documento anexo.

Inicio clases Secundaria

O inicio de curso en secundaria adíase ao 23 de setembro. Como estaba previsto, o inicio das clases será escalonado do seguinte xeito:

23 de setembro: 1º e 2º de ESO

24 de setembro: 3º de ESO

25 de setembro: 4º de ESO

Mandaremos a información necesaria para comunicar a forma de entrada e precaucións que hai que tomar.

Información importante inicio clases

Prezadas familias:

Mañá comezan as actividades lectivas no noso centro para o alumnado de 4º e 5º de Infantil e 1º, 2º e 3º de Primaria.

Queremos pedir disculpas por non ter contactado con todas as familias pero a aplicación abalarMóbil non vai actualizar datos ata mañá. As mensaxes que están a chegar é a través da dirección.

Á chegada do alumnado ao centro non haberá problema pois haberá profesorado de abondo para informar aos nenos e indicarlles o camiño para ir ás súas aulas.

Os horarios de paso das distintas rutas pola primeira parada son os seguintes:

LIÑA HORA PASO PRIMEIRA PARADA
RUTA 1. TOLDA - BEMANTES 8:20
RUTA 2 - RIGUEIRA 8:25
RUTA 3 - TRASDOROÑA (RUTA VIADEIRO) 8:15
RUTA 4 - BUIÑA - SAMBOLLO (RUTA PERBES) 8:25
RUTA 5 - PONTE DO PORCO (RUTA BAÑOBRE) 8:40
RUTA 6 - URB. FADESA 8:40

Pola outra banda, os nenos deberán traer asinado á maior brevidade posible a declaración responsable de ter feita a autoenquisa de saúde sobre o COVID antes de vir ao centro.

Grazas pola vosa comprensión e colaboración.

Material do alumnado

Prezadas familias:

Agradecemos a colaboración e a comprensión nestes momentos de tanto traballo para organizar o inicio de curso.

Sabemos da preocupación pois a cantidade de material que teñen que traer é moita para nenos tan pequenos.

As titoras/es organizarán para que o material o traian de forma escalonada.

A forma de conseguir o obxectico é traballar xuntos.

A dirección.

Información sobre o inicio de curso

Prezadas familias:

Estamos a elaborar o plan de adaptación do noso centro ao protocolo establecido pola Consellería de Educación, Formación Profesional e Universidade, e aínda que non o temos rematado, queremos ir adiantando información do voso interese.

Aproveitamos para lembrar que o inicio das clases será o día 10 de setembro para o alumnado dos cursos 4º e 5º de Educación Infantil e 1º, 2º e 3º de Educación Primaria. O día 11 comezarán o resto de niveis destas dúas etapas educativas.

O alumnado de 1º e 2º de ESO comeza o día 16, os de 3º de ESO o día 17 e o día 18 os de 4º de ESO.

A información sobre o inicio do curso podedes consultala premendo aquí.

O equipo directivo.

Reunión familias 4º de Educación Infantil

Prezadas familias:

Con motivo da adaptación ao protocolo da Consellería de Educación publicado este luns, a reunión prevista coas familias do alumnado que comeza neste curso a Educación Infantil (4º curso) queda aprazada para o vindeiro martes día 8 pola mañá. Será ás 10h para o grupo A e ás 12 para o grupo B.

Proximamente os proxenitores recibirán un correo electrónico informándolles en que grupo-clase quedou asignado o seu fillo ou filla.

A reunión terá lugar no patio cuberto do centro e gardando distancia de seguridade entre cadeiras. Poderá acudir unha soa persoa por cada alumno/a.

Lamentamos as molestias e agradecemos a súa colaboración.