LIBROS DE TEXTO. CURSO 2017-18.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

No arquivo tedes a listaxe definitiva do Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

Os libros serán repartidos polos titores os primeiros días de clase.

CURSO 2017-18. LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS DE TEXTO.

CURSO 2017-18

- Fondo Solidario de Libros de Texto para o alumnado que cursará 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria:

Podedes consultar a listaxe provisional do reparto de libros no arquivo adxunto. O LUNS 10 e o MARTES 11 podedes reclamar esta resolución. Unha vez resoltas as posibles reclamacións, publicarase nesta páxina a listaxe definitiva.

Cheques de axudas para material de Primaria e libros de texto (1º e 2º de Primaria):

Podedes recoller o cheque na Secretaría do centro en horario de 9:00 a 12:00.

- Cheques de axudas para material para alumnado da ESO:

Os alumnos da ESO que xa estean matriculados e teñan dereito ás axudas para material, poden pasar a recoller o cheque a partir do mércores 12 en horario de 9:00 a 12:00. En setembro haberá un novo prazo para os alumnos que teñan que examinarse e matricularse neste mes.

CURSO 2016-17. CALENDARIO SETEMBRO.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

CURSO 2016-17

No arquivo seguinte podedes ver o calendario de exames de Setembro. As datas de realización dos mesmos serán o venres 1, luns 4 e martes 5. A entrega de boletíns farase o mércores 6 ás 10:00 horas. O prazo para matricularse será o 6, 7 e 8. Recordade que a data límite para entrega dos libros do Fondo Solidario será o martes 5. A non entrega dos libros supoñerá a perda do dereito de participación no Fondo para o curso 2017-18. Grazas.

CURSO 2017-18. LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

AVISO IMPORTANTE!!!!!!

O noso cole presentou a súa solicitude para a participación no proxecto EDIXGAL, o que supoñería que o alumnado que no curso 2017-18 curse 5º de EP e 1º ESO, utilizaría libros dixitais. Este programa é compatible co Fondo Solidario de Libros de Texto e as axudas para material.

Só 30 centros de Galicia serán admitidos no programa no curso 17-18. A resolución sairá antes de setembro. Por iso dúas cousas:

1.- Non merquedes todavía os libros de 5º EP e 1º ESO ata novo aviso. Cos boletíns estes alumno levaban unha nota que xa o indicaba.

2.- Estade atentos a esta páxina onde iremos poñendo as novas sobre esta solicitude.

Deixamos o enlace do programa para que o ceñezades. Grazas

Radiomiñoca. Xuño 2017

Programa final, despedida curso 2017. Ata sempre, radiomiñoqueiros-as!

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2017-18.

LIBROS DE TEXTO

CURSO 2017-18

No arquivo adxunto tedes o listado de libros e material para o curso 17-18 dos diferentes cursos e materias.

AXUDAS PARA FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN

EN LINGUA ESTRANXEIRA

Con data 8 de Xuño publicáronse as listaxes definitivas de admitidos e suplentes na convoctaria de axudas para acitvidades de formación en linguas estranxeiras (DOGA do 27/02/2017).

Estas listaxes, así como as instrucións correspondentes, poderán consultarse na web da convocatoria:

"A guerra dos números" premiada como "Mellor obra de ficción"

A nosa película de animación participou no "FESTIVAL DOS SOÑADORES" organizado polo CEIP Canosa-Rus de Coristanco.Quedamos como finalistas en dúas modalidades: Mellor obra de animación e Mellor obra de ficción.

Finalmente acadamos o 1º Premio nesta última categoría.

Acudiu á entrega de galardóns a mestra de 1ºA,Zeltia López Sande, o pasado 6 de xuño. O alumnado de 1º de E.P. seguiu en directo a gala de entrega de premios a través de Youtube. Deste xeito, puideron vivir a experiencia de preto dende Miño. O momento no que nos concederon o premio foi unha explosión de ledicia para o profesorado e o alumnado.

Os nosos parabéns ao CEIP Canosa-Rus pola magnífica labor que levaron a cabo ao longo de todo o curso, que culminou con este "FESTIVAL DOS SOÑADORES"

A continuación tedes varios enlaces relacionados co FESTIVAL.

Concerto de Oîma

E así foi o marabilloso concerto que nos brindou Oîma e que ademáis deixounos a oportunidade de desfrutar coma nunca dun recuncho máxico e pouco empregado no noso centro.

A nosa película

Aquí tedes a película de animación feita polos alumnos e alumnas de 1º de primaria que xa podedes ver na páxina da CRTVG. Agardamos que vos guste.

A Guerra dos Números from zeltia lopez sande on Vimeo.