Segundo Ciclo

Obradoiros de percusión en primaria

22/04/2022
Europe/Madrid

Aquí tedes unha pequena mostra dos Obradoiros de percusión que se están levando a cabo na primaria. Grazas ao profe Diego, que ademáis de ser o titor de 3ºC, é percusionista e está impartindo estas clases.

CREAMOS A NOSA MARIÑA CAMIÑA

21/04/2022 18:13
Europe/Madrid

Unha das actividades que fixemos foi crear a nosa propia Mariña Camiña. Cada alumno deseñou a súa e vaia propostas tan fermosas tivemos!

Información para as familias de 3º de Primaria

Traballo para 3º de Educación Primaria

Para contactar cos titores preme aquí.

Os titores empregan a aplicación abalarMóbil e elaboraron o seguinte titorial. Preme aquí.

Para o seguimento do curso hai que seguir os seguintes enlaces:

Asignatura Enlace
Titores

As asignaturas que imparten Eliseo e Roberto impártense na aula virtual.

Entrar no blog https://teacherevabaxoi.blogspot.com/

Entrar na aula virtual de música

(acceder como "Convidado", contrasinal "1234")

Relixión

Dende o 20 de abril, aula virtual

13 ao 17 de abril

30 de marzo a 3 de abril

23 a 27 de marzo

Ed. Física

Entrar á aula virtual de Educación Física.

Traballo encargado polos titores en semanas anteriores:

VÍDEO DO PROXECTO DE MOZAMBIQUE

Aquí tedes resumido nun vídeo o traballo de investigación de todo un curso!!

Picade no seguinte enlace:

AS VELUTINAS

O pasado 21 de novembro, o alumnado de 3º e 5º de Educación Primaria, disfrutou dunha clase diferente na que aprenderon moito sobre o tema das avispas velutinas.

Manolo Agraso trouxo ao centro un nido de velutinas,así coma unha variedade de trampas que se están a utilizar para acabar con elas.

Partindo destes obxectos foi contando unha chea de datos que ían deixando abraiados aos alumnos/as.

Sabiades que neste niño en concreto podían vivir en torno a 8.000 ou 10.000 avispas?

Fíxonos reflexionar, entre outras cousas, sobre a importancia de manter o equilibrio nos ecosistemas.

Algunhas das familias das nenas e nenos do noso Centro adícanse á apicultura, por iso moitos están sensibilizados co problema das avispas velutinas.Non paraban de facer preguntas!!!!!

Moitas grazas, Manolo, polo teu tempo e xenerosidade.

Concerto para 3º e 4º de EP

Vindeiro Luns 26 teremos unha nova entrega dos nosos concertos na escola.Desta serán os nosos alumnose alumnas de 3º e 4º de primaria os que poderán desfrutar dun espectáculo musical e sensorial moi especial que lle temos preparados. Baixo o nome de "Os Monifates", estes dous enxeñosos músicos serán quenes de rememorar aqueles xa case esquecidos espectáculos a pé de rúa onde títeres, tiruleques danzantes e todo tipo de espectáculos circenses, facían as delicias dos máis cativos ao mesmo tempo que se sucedían músicas, contos e cantigas e toda unha explosión de imaxinación e frescura.

Concerto de Oîma

E así foi o marabilloso concerto que nos brindou Oîma e que ademáis deixounos a oportunidade de desfrutar coma nunca dun recuncho máxico e pouco empregado no noso centro.