INFORMACIÓN PARA A RESERVA DE PRAZA NUN CICLO DE FP

Publicamos un documento de axuda, cas instrucións para poder facer a solicitude de praza nun ciclo de Formación Profesional. Prema nesta ligazón ou no logo seguinte para ver o documento.

CICLO MEDIO FORMATIVO EN COLABORACIÓN CO GRUPO JEALSA

O vindeiro XOVES 20 DE XUÑO, organizamos unha charla con Alejandro Dopazo, coordinador da planta Industrial do Grupo Jealsa. Terá lugar ás 10.00 da mañá na Biblioteca do noso centro. Informará aos interesados/as sobre o novo ciclo medio de MANTEMENTO ELECTROMECÁNICO CON SEGURIDADE ALIMENTARIA que se impartirá o vindeiro curso. Un novo ciclo Dual Intensivo e que ten convenio co Grupo Jealsa.

XI XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Os día 14, 15, 16 e 22 de maio celebráronse as XI Xornadas de Portas Abertas no CIFP Coroso, ás que acudiron 9 centros da contorna a visitarnos. Un total de 194 alumnos/as de 4º ESO e Bacharelato visitaron o noso centro para coñecer en directo os talleres e as ensinanzas que se imparten no noso centro.

Laboratorio de Industrias Alimentarias

CALENDARIO DE PROBAS LIBRES - CONVOCATORIA 2024

Probas Libres 2024

Publicamos os documentos ca información sobre as datas e lugares de realización das probas libres de acceso a cliclos, correspondentes a este ano 2024. Prema nos textos correspondentes para ver o documento.

XORNADA DE ACOLLEMENTO - PROBAS LIBRES 2024

Xornada de Acollemento das probas libres deste ano no CIFP Coroso.

Información importante: A xornada de acollemento, de asistencia obrigatoria, desenvolverase o día 3 de xuño ás 10:30 horas na sala de reunións do centro novo (Aula C008).

A non asistencia inxustificada a esta xornada de acollemento ou a calquera outra das partes en que se organiza a proba será causa de baixa de oficio da matrícula.

DIA MUNDIAL CONTRA O ACOSO E CIBER ACOSO ESCOLAR

Con motivo do Día 2 de Maio  " Día Mundial contra o acoso e ciberacoso escolar" celebramos con 1º FPB e alumnado de 1º ESO do IES N.1 un obradoiro para previr e detectar o acoso nos centros.

Prevención do acoso e ciber acoso escolar

LIBROS AO CLAREO - DIA DO LIBRO 2024

No CIFP Coroso queremos celebrar o Día Internacional do Libro coa exposición  "Libros ao clareo" que se montou na entrada do centro novo. Ali poderanse ver as  recomendacións literarias do noso alumnado e membros da comunidade educativa. Animávosvos a visitala.

Libros ao clareo

ESTIVEMOS NA FEIRA DAS PROFESIÓNS

O día 4 de abril o CIFP Coroso acudiu cun stand a Feira das Profesións que organizou o IES de Ames. Ali estaban represantadas as 5 familias profesionais que se ofertan no centro.

Feira das Profesións

Alumnado e familias acudiron a visitar a feira en horario de mañá e de tarde para coñecer a oferta educativa que ali se exhibía.

Páxinas

Subscribirse a CIFP Coroso - Ribeira RSS