DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA

Mens sana in corpore sano

O noso alumnado de 5º e 6º de primaria, xunto con máis de 400 escolares da zona, tomarán as rúas do casco urbano da Estrada o vindeiro martes 25 de abril co gallo da celebración do Día da Educación Física na Rúa, unha iniciativa que naceu co fin de expoñerlle á sociedade os beneficios desta materia, dándolle visibilidade nos espazos públicos.

A proposta parte da Agrupación Deportiva Escola da Estrada, contando co apoio de todos os centros escolares do municipio, tanto de primaria como de secundaria.

A xornada comezará ás 11.00 e estenderase ata as 13.00 h.
Os centros escolares dividiranse por zonas, ocupando a praza do Concello, os xardíns municipais, a rúa Serafín Pazo e a rúa Calvo Sotelo, nas cales os escolares realizarán diferentes actividades deportivas.

- La Voz de Galicia.