CONVOCATORIA CAMPIONATO CAMPO A TRAVÉS

Want To Come Along For A Run? Sticker - Lets Go Outside Exercise Running -  Discover & Share GIFs | Running gif, Go outside, Gif

Dentro da modalidade XOGADE dos Proxectos de Vida Activa e Deportiva (PVAD) nos que participa o noso centro, o alumnado de 2º a 6º de primaria acudirá este xoves 12 de xaneiro, se as condicións meteorolóxicas o permiten, ao espazo das piscinas municipais da Estrada para correr no campionato zonal de campo a través que celebran cada ano todos os centros educativos da Estrada.

O alumnado participante levará unha muda de roupa (calzado, calcetíns e pantalón) para cambiarse se se mollan e tamén unha mochila pequena co taco para tomar a media mañá.

No seguinte enlace tedes máis información (normativa, horarios e percorridos), por se queredes achegarvos a ver as carreiras.

- Campionato campo a través.