SAMAÍN 22

Este ano volvemos facer múltiples actividades polo Samaín.

EXPOSICIÓN DE CABAZAS: Coa colaboración das familias, desde o luns fomos traendo as nosas cabazas decoradas. Moitas delas coa temática "De cabaleir@s e bestas". Grazas por todo FAMILIAS!!

DECORAMOS O COLEXIO: As distintas aulas fomos decorando os corredores con fantásticas "manualidades".

INTERCAMBIO DE POSTAIS: Intercambiamos postais con outro Ceip Pérez Viondi da Estrada.

Estas foron as nosas postais.

Estas foron as súas postais.

O FAIADO TERRORÍFICO: Por quendas, as distintas aulas foron entrando no faiado do terror. Neste faiado moi sensorial, percibimos olores, texturas, imaxes.... terroríficas; incluso conxuro de queimada!!

TEATRO: Despois do recreo tivemos unha sesión de teatro de medo. Os alumn@s de 1º representaron a obra "Tío Lobo" e os alumn@s de 5º "O samaín de Anacleto".

A PROCESIÓN DOS CALACÚS: Seguindo unha antiga tradión en Galicia, fixemos unha procesión cunhas cabazas bastante raras: LARANXAS!!! Paseamos por todo o colexio nunha procesión bantante senestra.

Tedes todas as fotos na Galería.